ZOrange Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 ik heb een probleem! ik heb zo juist een ferme bak ge mod in men spel (niet getuned, files verandert...) maar nu komt het... de wagen die ik gemod heb stond al in een garage! als ik die deur van die garage open doe valt gta uit? kan iemand me helpen aub? Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Hiermee kan je beter eens naar de modding fora gaan. klik Maar volgens mij valt hij uit omdat je iets verkeerd hebt gedaan bij het 'modden' Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Hiermee kan je beter eens naar de modding fora gaan. klikMaar volgens mij valt hij uit omdat je iets verkeerd hebt gedaan bij het 'modden' Dan verplaatsen we dit topic toch naar het Modding Fora. Verplaatst naar Modding Help. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Je hebt simpelweg een fout gemaakt tijdens het modden. Hoe je dit kan verhelpen: je gebackupte files terugzetten. Heb je geen backups gemaakt.... dan ben je heel dom bezig, je moet weten dat als je mod altijd eerst alles moet backuppen. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Heb je de IMG-Tool gebruikt ? Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Neen die mod installer van SA het is namelijk voor SA (nu ontdek ik precies dat ik het in de vc forum heb gezet, srry) er kan niks fout gaan want het is zo simpel als iets Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Heb je VCLimitAdjuster gebruikt? Reageren
Flame^ Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Het is voor SA zegt hij.. Reageren
SWYV Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 een gemodde auto die stafford vervangt? vaag dat spel uitviel maar kijk eens in txd file van die gemodde auto of het wel voor SA is zo nee, is het voor VC dan ist voor VC dan moet die auto goed geconverteerd worden een foutje kan al fataal zijn om niet te laten werken ingame en gevolg is dus spel vast of uitvallen Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 als je het met SA handling editor hebt gedaan mag je wel mijn standaartgegevens hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.