Jump to content

Neerslag en seizoenen


Velaro

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Velaro

    3

  • Van the Man

    2

  • VforV

    2

  • TheGuardian

    2

een flink pak sneeuw lijkt me echt leuk. Ook ijzel zou wel vet zijn :D lekker slippen met je auto. of als er soms ijs lag, dat je het water op kon lopen of rijden. maar een flinke regen/onweersbui zoals in de vorige gta's is ook welleens leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

af en toe een vliegende auto en koe door orkaan lijkt me ook wel eens leuk :)

En dan krijg je een sidemissie voor een weerstation: zorg dat je de bak met sensoren in het midden van de orkaan krijgt.

*ontkent Twister* :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zil ze allemaal, maar ik wil ook dat er verschil zit in onweeractiviteit. Dus in de zomer hooghangende buien met veel bliksems, en in de winter laag hangende buien met soms een spontane ontlading, net zoals in het echt. Ook zou ik echte bliksem stralen willen zien, tijdens zomers onweer natuurlijk regen, en in de winter sneeuw, of hagel. Ook natuurlijk geregeld zon. 8)

Ohja, ik zie net dat iemand twisters wil, deze onstaan vaak uit onweersbuien, zodra deze hoosvorming (slurf/tuba/tornado/windhoos) krijgen noem je ze Superscell's... Deze komen met name in de staat Oklohoma voor. Daar onstaan deze vaak met warme temperaturen in de zomer... Deze zou ik ook graag in GTA next zien, en dat er caravans enzo de lucht ingeslingerd worden... Maarja, reken er maar op dat ze gewoon zon, regen/onweer in de game zetten.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Dit lijkt me een heel goed plan, het ziet er dan ook heel realistisch uit. Ik heb vernomen van vrienden dat in LCS al seizoenen zitten. Vooral sneeuw, dat maakt het iets speciaals, een witte laag met allemaal homies die gooien. Ik denk dan aan SA. Heel leuk plan :D . Zou R* dit maar lezen.

Ruurd31.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...