Jump to content

Neerslag en seizoenen

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

3

• Van the Man

2

• VforV

2

• TheGuardian

2

Geplaatst:

Ja mij lijkt dat nou ook heel leuk allemaal seizoenen en in iedere seizoen bepaalde weertypes zoals Slimmeke1 al zei. Dat zal het veel meer realistischer maken. En dat je dan bijvoorbeeld sneeuwballen naar een vijandelijke gang gooit of zo en dan worden ze boos en dan gaan ze met sneeuwballen terug gooien :D

Lijkt me erg grappig allemaal ;)

Geplaatst:

De mist ziet er zeer mooi uit in GTA SA als je bij sommige dalletjes in de bergen kijkt.Verder lijkt het me dope als het gaat vriezen zodat water ijs word en ook sneeuwval...misschien bij een noordelijke stad en dat je na een zuidelijke zonnige stad kan reizen als je genoeg hebt van de kou...

Geplaatst:

Er zou zo een functie moeten zijn dat er naast de uren ook dag en maand zou zijn zodat je op die manier ziet welk seizoen er komt of is. vb: oktober; herfst, juli=> bladeren vallen van de bomen...; volop zomer=> véél zon

Geplaatst:

Ja,dat zou echt realistisch zijn,ik hoop ook dat het zo word,maar ik denk wel dat er sneeuw in komt want er is sneeuw in LCS (of niet?)

Geplaatst:

Ik zou voor de seizoenen kiezen, dus dat het in de winter sneeuwt en hagelt. En dat het in de zomer dan prachtig weer is. Ik zou het ook wel fijn vinden als ze er donder en bliksem indeden!

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:
Overstroming

Aardbeving(Tsunami)

Vliegrampen

Aanslagen

Sneeuw

Orkaan

Beetje te ver.

Dat is idd een beetje tever.Als je een missie hebt,en er word een aanslag op je gedaan,en er komt een orkaan af,en later een aardbeving,niet leuk..

En Tsunami was al erg genoeg,daar hoeft geen spem volgens mij van gemaakt te worden dan.

Geplaatst:
Ja,dat zou echt realistisch zijn,ik hoop ook dat het zo word,maar ik denk wel dat er sneeuw in komt want er is sneeuw in LCS (of niet?)

Bij de car salesman, level 9 (zijmissie) Maar niet spontaan zoals er regen en mist is.

Ik zou voor de seizoenen kiezen, dus dat het in de winter sneeuwt en hagelt. En dat het in de zomer dan prachtig weer is. Ik zou het ook wel fijn vinden als ze er donder en bliksem indeden!

gta-freak2 :cya:

Donder en bliksem zit ook in enkele missies.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben geen fan van Regen. Doe mij maar een pak sneeuw met zon of wat mist.

inderdaad, maar er moet wel regen bij komen! (en mischien af en toe een flinke storm?)

Bewerkt: door brbgtaplayer

Overstroming

Aardbeving(Tsunami)

Vliegrampen

Aanslagen

Sneeuw

Orkaan

Beetje te ver.

Dat is idd een beetje tever.Als je een missie hebt,en er word een aanslag op je gedaan,en er komt een orkaan af,en later een aardbeving,niet leuk..

En Tsunami was al erg genoeg,daar hoeft geen spem volgens mij van gemaakt te worden dan.

Maar goed zo is het leven... wij kunnen hier niks aan doen anders was Criminaliteit ook te ver gegaan.

Londen terreur MOD is ook geen probleem het is wel erg wat er in het echt is gebeurt maar goed wel atlijd leuk om te spelen

Moet je is kijken BATTLEFIELD 1942 BATTLEFIELD 2 BATTLEFIELD VIETNAM

We genieten er gewoon van

En het gaat gewoon over de 1ste en de 2de Wereldoorlog en de oorlog in Vietnam is de jargen 60 en 70

Dat zijn toch ook erg geweest?

Later zou waarschijnlijk heten BATTLEFIELD GOLFOORLOG?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Een lekker dik pak sneeuw, en dan gooi je er een molotov cocktail in de sneeuw en dan smelt er een gedeelte weg. :clown:

Aardbevingen lijken me ook wel cool.

• 2 years later...

Als ze het gewoon realisties met de seizoenen houden ben ik tevreden :D

Bewerkt: door oostzaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...