Fireman Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Dit is mijn mix van gta2 en sa met paint gemaakt : Transfender van Gta: SA: Missie van Zero: Hotel Room interieur: CJ's ''hood'': FIre Truck missies: Mijn beste pool spelen: Private dance : Hij sprayt een tag: Strip club: en zwemmen in gta2: en wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 26 december 2005 door Fireman Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Dat is echt heel erg belachelijk in een goede manier. Wel erg orgineel, moet ik zeggen. Reageren
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik weet niet of ik dit nou positief of negatief op moet vatten . Orgineel is vast positief Reageren
Juice Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Haha, hoe krijg je het verzonnen. En zoals hierboven al is gezegd, het is wel origineel.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik bedoelde het positief Fireman. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Haha, hoe verzin je het. Maar wel heel leuk! Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 'heel leuk gedaan moet ik zegge...zal zeker wel wat moeite gekost hebbe.... Reageren
VforV Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Inderdaad leuk en origineel gedaan. Het ziet er wel grappig uit met die pooltafel enzo. Reageren
7ulian Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 [sarcasm off] leuk hoor [/sarcasm off] Reageren
Fireman Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Ik heb er niet erg veel moeite voor gedaan, ik vond het namelijk wel leuk om te doen ^^. De pool spelen duurde t langst. Reageren
Joriz Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Misschien lukt het je wel om deze afbeeldingen echt om te zetten in textures voor GTA2 en dan de huidige GTA2 textures te veranderen om het in GTASA style te krijgen. Dat zou echt grappig zijn. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Alles tiles veranderen? Hoeveel vrije dagen heb je per jaar dan? En je kan geen gebouwen in in GTA2 dus zo de biljart tafel buiten moeten, wat niet logisch is. Maar nog steeds vind ik het erg orgineel! Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 zou wel gaaf zijn: gta:SA2d als het zou gebeuren, zou ik best willen helpen (niet dat ik ookmaar iets kan). maar in het modding forum zou je mischien eens moeteen kijken... Reageren
MrKooKie Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 GTA2 is 3D, maar heeft een 2D look.. Trouwens je kan de camera mode van San Andreas ook veranderen zodat je hebt wat jij bedoeld. Reageren
scorpia Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Ik vind het wel mooi Fireman en zoals de anderen al zeiden het is wel origineel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.