Jump to content

Badlands Missie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

IK ben bij de missie badlands en ik weet neit wat ik meot doen ik snap er geen bal van :?

Wilt iemand zo vriendelijk zijn om mij het te vertellen?

Greetz Mike,, :engel:

Dizzee:

Oke bednakt voor de hulp ik was het vergeten dat die site er ook was.

Greetz Mike,, :engel:

Bewerkt: door Mikeyyy
Geplaatst:

Voor je hier een vraag stelt, is het beter om eerst eens te kijken op WikiGTA voor de missiebeschrijving. Als je er dan nog niet uitkomt, kan je hier tips komen vragen.

Geplaatst: (bewerkt)

De allereerste missie? Hier (klik) op WiKiGTA vind je alles over die missie. Lees het eens door hopelijk begrijp je er meer van.

Het is de bedoeling om een man te vermoorden. Voordat je de missie start loop je de amunation binnen daar koop je een geweer waarmee je uit een wagen/moter kunt schieten. Dan ga je met een Sanchez de berg op je rijd naar het blokje dat op de radar staat aangegeven. Je ziet dat er in de blokhut een man staat die je moet vermoorden. Heb geduld, want die man in dat huis staat vol spanning te wachten. Hij vlucht, jij moet hem zien te vermoorden en een foto van zijn lijk te maken. Je gaat met de Sanchez hem achterna en schiet op zijn wagen. Op den duur zal zijn wagen in de brand gaan en hij springt eruit. Stap van je moter en schiet hem dood. Maak een foto en de missie is voltooid.

Veel succes, Ruurd31.. :*D

*Edit: Ben ik weer de sloomste? Met mijn korte verhaaltje :puh: .

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Je moet naar de Mt. Chilliad gaan om de "Snitch" te vermoorden, zorg voordat je de missie begint over enkele Tec-9 kogels beschikt. Natuurlijk mag het ook een ander geweer zijn.

Ga naar het hutje op de Mt. Chilliad, daar zie je 3 à 4 mannen rond het hutje lopen, schiet ze allemaal neer. Nu zal de Snitch een auto pakken en snel wegrijden, pak een motor en doe driveby's op de auto van de "Snitch" totdat deze stuk is.

De "Snitch" zal nu uitstappen en wegrennen, stap af en schiet hem neer. Pak nu je fotocamera en en fotografeer het lijk van de "Snitch" .

Ga nu terug naar Angel Pine (Rode Marker) en je hebt de missie gehaald!

Tips.

Schiet de FBI agenten dood met een sniper, dan voorkom je dat je dood geschoten wordt.

Het is ook mogelijk langs de agenten te sluipen en direct aan de voorkant van het gebouw de trap naar boven op te gaan. Vervolgens kun je de "Snitch", die met zijn rug naar je toe staat, makkelijk afschieten. Bespaart je in ieder geval een heel stuk rijden met alle risico's op de steile berghellingen vandien.

Geplaatst:

de "snitch" rend pas weg als de FBI agenten je gezien hebben, dus als je binnen komt te sluipen kun je hem een mep geven, fbi mensen merke er niks van, en die kerel blijft gewoon staan, dus ik had hem helemaal kapot geslagen, en toen foto van gemaakt,

• 2 weken later...
Geplaatst:

Rij gewoon naar de angegeven plek en zoek een schuilplaats.

Pak je sniper rifle en dood alle fbi agenten en pak snel je rocket launcher.

Schiet de auto van de dief helemaal kapot.

De verdachte rent gelijk weg en hij springt helemaal naar beneden.

Dan is de verdachte dood ga met je jetpack naar beneden en fotografeer hem.

En dan weer terug naar De aangegeven plaats

Veel Succes...... 8)8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...