Lantyz Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Lijkt me sterk... Alcatraz is gesloten rond 1960... GTA SA speelt in 1990. Reageren
Q Dude Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 (bewerkt) Het is geen ruïne, het is in de originele staat behouden voor --jawel, hoe kan het ook anders-- toeristen.Zie hier wat info: http://www.bitours.com/bi_tour_detail.asp?...n&area=Yosemite Het wordt inderdaad nog bezocht door toeristen alleen het enige wat nog overeind staat van Alcatraz is het gevangenen complex. Alles er omheen zoals de verblijfplaats van de bewakers ,kantine ,orginele aanmeerplaats enz. bestaan allemaal niet meer of is een hoop puin. Kijk anders maar naar bassie en adriaan weet ik nog wel uit mijn basisschooltijd Bewerkt: 25 augustus 2004 door Q Dude Reageren
joep Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik denk niet dat het een gevangenis word in GTASA het zal wel net als in het echt een toeristenplaats worden Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Zou wel maf zijn zou alcatraz erinzitten. Dat ze er maar een missie rondmaken Reageren
Ironfist Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 een missie waarin je in een helicopter zit en dan snel land(je vliegt zelf niet) en je dan begint te vechten tegen allemaal gangleden die in die cel allemaal vrienden van jouw gegijzeld houden heerlijk toch? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Een vergadering met alle gangs en dan elkaar lekker afknallen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Aan de andere kant: Als je bij het GTA-Team hoort, en je maakt een stad gebaseerd op een stad waar toevallig Alcatraz in de buurt ligt, is het dan niet verleidelijk om een gevangenis gebaseerd op Alcatraz te maken, of de echte Alcatraz nu gesloten is of niet? Als ze Alctraz daadwerkelijk gebruiken, laat het dan iets belangrijks zijn in het verhaal. Maak een (stel) missie(s) in de gevangenis. Of weet ik veel, maak er een hide-out van één van de personages van. Lijkt me veel leuker dan wanneer Alcatraz wel aanwezig is, maar verder geen belangrijke rol heeft in GTA SA. San Andreas bestaat tenslotte niet echt, het is gebaseerd op een echte stad. Dus als het Alcatraz van GTA SA toevallig nog open is, dan stoor ik mij daar totaal niet aan. Reageren
Joriz Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Mischien is het een museum net als in het echt nu. Maar aangezien het GTA is denk ik wel dat het iets crimineels is :lol: Denk niet aan gevangenis maar denk eerder schuilplaats criminele of een legerbasis. Ik denk dat over een maand de San Fierro informatie op de officieele GTA San Andreas webwsite wordt gezet en dat we het dan wel zullen weten. Reageren
liltuner Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 misschien een mission met alcatraz -als het erin zit- Reageren
Chi Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2004 Mensen, voor degenen die het nog niet weten, Alcatraz is al heeel erg lang niet meer operatief als gevangenis.Daarom zou het er eerder voor de lol in zitten, zodat je er met een boottripje of per helikopter naar toe kan of iets dereglijks. Yeah, en San Andreas zou de perfecte game zijn om Alcatraz een "Opleving" te geven. B) Face it, met Rockstar Games weet je het gewoon nooit. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Mensen, voor degenen die het nog niet weten, Alcatraz is al heeel erg lang niet meer operatief als gevangenis.Daarom zou het er eerder voor de lol in zitten, zodat je er met een boottripje of per helikopter naar toe kan of iets dereglijks. Yeah, en San Andreas zou de perfecte game zijn om Alcatraz een "Opleving" te geven. B) Face it, met Rockstar Games weet je het gewoon nooit. Misschien speelt zich daar wel een missie af (boekt alvast een tripje Alcatrazzzzzzz) Reageren
Ironfist Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 rockstar-humor-kennende denk ik dat het best wel mogelijk zou zijn dat alcatraz erin zit en dat je het moet opblazen Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Of als er daar gevangenen inzitten dat je eerst de gevangenen kapot mot knalle en daarna de gevangenenbewaker. Reageren
Arjen Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Alcatraz is inmiddels een geweldig natuurreservaat waar je met de boot naar toe kunt. Zou je misschien daar een bezoekje naar toe kunnen nemen, met een geweldig groot schip? :lol: @ Robin2130: Tot de jaren '60 zaten de grootste criminelen van Amerika, waaronder Al Capone, in Alcatraz. Er werd gezegd dat ontsnappen onmogelijk was, maar het is 3 mannen gelukt om te ontsnappen van Alcatraz. Dus er zullen sowieso geen gevangenen zitten (jammer ) Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2004 Er werd gezegd dat ontsnappen onmogelijk was, maar het is 3 mannen gelukt om te ontsnappen van Alcatraz. heb je die film gezien mr. cortez? escape from alcatraz heet ie daar lieten ze zien hoe ze dat deden er zouden eigenlijk 4 mannen ontsnappen maar de laatst kon niet bij het gat waar ze uit gingen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.