Jump to content

vraagje over.....

RHCP

Recommended Posts

Aan de andere kant: Als je bij het GTA-Team hoort, en je maakt een stad gebaseerd op een stad waar toevallig Alcatraz in de buurt ligt, is het dan niet verleidelijk om een gevangenis gebaseerd op Alcatraz te maken, of de echte Alcatraz nu gesloten is of niet?

Als ze Alctraz daadwerkelijk gebruiken, laat het dan iets belangrijks zijn in het verhaal. Maak een (stel) missie(s) in de gevangenis. Of weet ik veel, maak er een hide-out van één van de personages van. Lijkt me veel leuker dan wanneer Alcatraz wel aanwezig is, maar verder geen belangrijke rol heeft in GTA SA.

San Andreas bestaat tenslotte niet echt, het is gebaseerd op een echte stad. Dus als het Alcatraz van GTA SA toevallig nog open is, dan stoor ik mij daar totaal niet aan. 

Ik sluit maar hierbij aan... :D

En jah die film heb ik gezien coole film...

Speelt zich af op Alcatraz en dan moet die man elke avond een beetje in de muur bikken tot ie opgeven moment kan ontsnappen.. :lol:

Delen op andere websites

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• liltuner

7

• Chi

3

• Lantyz

3

• The Outlaw

2

heb je die film gezien mr. cortez? escape from alcatraz heet ie daar lieten ze zien hoe ze dat deden er zouden eigenlijk 4 mannen ontsnappen maar de laatst kon niet bij het gat waar ze uit gingen :puh:

Nee. Jammer genoeg niet. :(

Zal em wel een keertje huren ofzo.

btw. 4 Man ontsnappen en 1 man past niet door het gat? :lol: Haha..

Dan is de film ook nog echt goed vergeleken met Alcatraz zelf..

Delen op andere websites

heb je die film gezien mr. cortez? escape from alcatraz heet ie daar lieten ze zien hoe ze dat deden er zouden eigenlijk 4 mannen ontsnappen maar de laatst kon niet bij het gat waar ze uit gingen :puh:

Nee. Jammer genoeg niet. :(

Zal em wel een keertje huren ofzo.

btw. 4 Man ontsnappen en 1 man past niet door het gat? :lol: Haha..

Dan is de film ook nog echt goed vergeleken met Alcatraz zelf..

nee kijk ze gingen via een een soort radar die bij het plafond zat de mannen die beneden waren konden elkaar helpen.. maar de laatste niet want die was aleen over ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...