NandroDavids Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Onderwerp: GTA Soort design: Signature Size design: 350 x 150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo spoedig mogelijk @ Ruurd hieronder: Is goed, veel succes! @ Juice daar weer onder : We hebben overlegd via PM en besloten om de 'Soort design' te veranderen in signature, omdat het Ruurd niet ging lukken met Paint userbalkjes te maken. Edit 3: Ik zie dat Ruurd zijn plaatje iets te groot is. Geen probleem, ik verander de 'Size design' naar 350 x 150... Bewerkt: 27 december 2005 door NandroDavids
Ruurd31 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik wil wel, als je het goed vind. Ik ben wel een beginner, daarom doe ik het met Paint? Ga je daarmee accoord, of vind je dat veeste gemakkelijk. Je mag gerust "nee" zeggen! Ruurd31.. Mijn plaatje met paint gefabriceerd : Edit: Er stond ook eerst 350x150!! Bewerkt: 27 december 2005 door Ruurd31
Juice Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik wil wel, als je het goed vind. Ik ben wel een beginner, daarom doe ik het met Paint? Ga je daarmee accoord, of vind je dat veeste gemakkelijk. Je mag gerust "nee" zeggen! Ruurd31.. Mijn plaatje met paint gefabriceerd : Volgens mij staat er ''Signature van User Bars''. Dat betekend dat je een design moet maken met allemaal User Bars van en rondom GTA. En dat heb jij niet..
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Ruurd31: NandroDavids: Het stemmen kan beginnen! Veel succes, Ruurd! (Wil Slimm of .Levi. de topictitel even veranderen?) Bewerkt: 27 december 2005 door NandroDavids
Juice Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem voor NandroDavids. Veel mooier. Die andere vind ik niet zo mooi. Vote: NandroDavids