Blastov Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Sorry voor dit tweede topic van dezelfde mod, maar dit omdat ik alles goed kan uitleggen in het 1ste bericht Nou, dit word dus een mod voor San Andreas Heel San Andreas word verwijderd, vervolgens zetten we alles van VC om naar SA Rood = Nog niet omgezet Oranje = Omzetten in proces Groen = OMGEZET Leden van de mod: Leider: Matiscus Leden: Blaster JguntherS Gangster28 Wat er allemaal omgezet moet worden: DFF's TXD's COL's IDE's IPL's Voertuigen Wapens Charactors Missies Het systeem werkt als volgt: Voor de DFF's: Ik heb de DFF's in 26 delen gesplits, A t\m Z. Als je in dit dit topic bijvoorbeeld letter B aanvraagt zet je alle DFF's om die met een B beginnen (gemiddeld zijn dit er ongeveer 150 per letter). Alle generic objecten zetten Blaster en Matiscus om. Voorbeeld: Je vraagt de letter B aan, dan zet je *barrel1.dff om en niet **cooker1.dff * En uiteraad alle andere DFF's\TXD's die met de B beginnen ** En uiteraad alle andere die niet met de B beginnen DFF lijst: Generic objecten: Blaster #: Blaster A: Matiscus B: Matiscus C: Matiscus D: Matiscus E: Matiscus F: G: H: I: J: K: L: M: N: O: P: Q: R: S: T: U: V: W: X: Y: Z: In dit pakketje zitten alle DFF's van A t\m Z - DOWNLOAD Voor de TXD's: Alle txd bestanden zet Blaster om TXD lijst: A: B: C: D: E: F: G: H: I: J: K: L: M: N: O: P: Q: R: S: T: U: V: W: X: Y: Z: Voor de IDE's, IPL's en COL's: Alle IDE's. IPL's en COL's worden omgezet door Blaster IDE, IPL en COL lijst: airport: IDE - IPL - COL - Objecten airportN: IDE - IPL - COL - Objecten bank: IDE - IPL - COL - Objecten bridge: IDE - IPL - COL - Objecten cisland: IDE - IPL - COL - Objecten club: IDE - IPL - COL - Objecten concerth: IDE - IPL - COL - Objecten docks: IDE - IPL - COL - Objecten downtown: IDE - IPL - COL - Objecten downtowns: IDE - IPL - COL - Objecten generic: IDE - COL - Objecten golf: IDE - IPL - COL - Objecten haiti: IDE - IPL - COL - Objecten haitiN: IDE - IPL - COL - Objecten hotel: IDE - IPL - COL - Objecten islandsf: IDE - IPL - COL - Objecten lawyers: IDE - IPL - COL - Objecten littleha: IDE - IPL - COL - Objecten mall: IDE - IPL - COL - Objecten mansion: IDE - IPL - COL - Objecten nbeach: IDE - IPL - COL - Objecten nbeachw: IDE - IPL - COL - Objecten oceandn: IDE - IPL - COL - Objecten oceandrv: IDE - IPL - COL - Objecten stadint: IDE - IPL - COL - Objecten starisl: IDE - IPL - COL - Objecten stripclb: IDE - IPL - COL - Objecten washintn: IDE - IPL - COL - Objecten washints: IDE - IPL - COL - Objecten yacht: IDE - IPL - COL - Objecten Ik hoop dat ik voorlopig geneog informatie heb gegeven Meer volgt Bewerkt: 31 december 2005 door Blaster27 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Er zijn toch al meerdere mods die VC en GTA3 naar SA converteren ? De map zelf is alleen alles converteren met 3ds max, maar het volgende rijtje.. Voertuigen Wapens Charactors Missies Wordt iets moeilijker, ik ben benieuwd hoe jullie dat gaan oplossen, als de map eenmaal af is. Reageren
Blastov Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Voertuigen en wapens lukken matiscus en mij makkelijk... Charactors nooit geprobeerrt lijkt me ook niet zo moeilijk Missies dat gaat inderdaad nog een probleem worden Reageren
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Sorry voor de dubbelpost maar anders vallen mijn mooie screens niet op Matiscus en ik hebben de airport helemaal omgezet Bewerkt: 29 december 2005 door Blaster27 Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik wil wel mee helpen ik probeer de Charactors wel als het lukt. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Aangenomen Doe maar eerst tommy vercetti omzetten naar CJ, vervolgens gewoon de peds die op straat lopen:) Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Sjiek man, Echt top. Ik heb de airport omgezet en jij de generic opjecten he. Stuur me even via PM het rar pakketje. EDIT: @Blaster27, vergeet niet dat ik nog steeds de leider ben he. Van dit team. En dat jij maar een lid bent. Bewerkt: 31 december 2005 door Matiscus Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Mag hij daarom geen andere mensen aannemen ofzo? :S Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Jawel hoor, zeker. Maar soms neemt hij beetje te veel beslissingen. Maar ik heb geen klagen van hem hij is een heel goede in het team. Reageren
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 @Blaster27, vergeet niet dat ik nog steeds de leider ben he. Van dit team. En dat jij maar een lid bent. Dit heb ik even van het andere topic gekopieert: Leiders:Matiscus Blaster27 Bewijs dat maar eens is Niet dat het mij uitmaakt dat ik geen leider ben, maar toch Maar ik heb geen klagen van hem hij is een heel goede in het team. Dat klinkt al weer wat beter Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Ahja. Ik vertrouw er dan maar op. Hier zijn screens: BTW Blaster, Ik vraag A tot en met D aan. Dan heb ik genoeg bezigheid. Bewerkt: 29 december 2005 door Matiscus Reageren
Blastov Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Goede screens, bradley zei dat COL3 nog steeds iets lichter moet, ik sluit me bij zijn mening aan, dus ik maak de COL3 bestanden nog wat lichter Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Is heel goed, ik begon zelf te twijfelen dat het col3 was. Ik ben het volledig met je eens. Reageren
Blastov Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Matiscus en ik zijn druk bezig met de airportN aan het omzetten Reageren
Velaro Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 (bewerkt) Dat ziet er al heel goed uit Is VC dan in de SA-Engine ? Bewerkt: 30 december 2005 door Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.