Blastov Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Tommy Vercetti Reageren
Jarno Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Sexxxxxxxxxyyyyyyyy Mooie screens. Ga zo door. Reageren
Mpp Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Tommy Vercetti klein hoofd en gespierd lichaam darom een 7 Reageren
Blastov Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ik moet er wel even bij zeggen dat ik hem niet gemaakt heb maar dat ik er permissie voor heb gekregen van iemand Binnenkort screens van de airportN in-game Reageren
Matiscus Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Binnenkort, screens van airportN gelijk blaster al zij. Maar ik stop er mee voor vandaag met converteren. De mod veranderd elke dag. De tommy vercetti hebben we toestemming gekregen van een maker. Maar tijdens de installatie van de mod. Ga je kunnen kiezen of je CJ houd of het tommy vercetti moet worden. Maar dat zien we later wel. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Leuke mod jongens Ga zo door! Maar tijdens de installatie van de mod. Ga je kunnen kiezen of je CJ houd of het tommy vercetti moet worden. Maar dat zien we later wel. Dan kies ik voor Tommy Vercetti! Ik hoop dat de mod snel af is Groet Ronnie, Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) enige wat er op lijkt is zun hoofd, misschien zul je cj toch wat minder spieren of een ander lichaam moeten geven, ik weet wel een topic in een ander forum dat er over gaat om cj's dff te veranderen, duurt ff maar dan stuur ik de link wel http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...96920&hl=claude dit gaat wel over claude, maar dan weten we zeker dat jullie niks jatten, maar misschien leer je wat van en een GOEDE modder ( leider van een total conversation mod ) zij tegen mij ( nou niet helemaal tegen mij, maar wel in een forum ) dat de claude speed die al in sa zit gewoon tommy vercetti's dff was met claude skin, dus als je de skin veranderd van die claude die er al in zit in een tommy skin dan word het een soort van perfecte tommy precies zoals in vc ( waarschuwing dat je dan NIET kan saven want je moet als je savet gewoon cj's model hebben ) misschien kan je daar wat mee Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Dank je voor de goede hulp, ik ga het topic even doornemen. BTW, In deze mod is alles eigen handig zelf gemaakt en niks gejat. Tenzij we premission hebben gekregen om iets te gebruiken. Bewerkt: 31 december 2005 door Matiscus Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 De mod is heel erg mooi maar alleen vind ik de Tommy niet zo mooi Mvg,Velaro Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Cpt.Pinguin, Volgens de maker van de tommy in sa mod komen er nog meerdere versies, dus we wachten even af of de volgende versies beter zijn Ronnie1987, Het zal nog heel lang duren voordat de mod af is Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Jammer Ik kan niet meer wachten!!!! Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Eind van Januari mogen jullie waarschijnlijk wel al een eerste goede beta versie verwachten. Daar onder wil ik zeggen. Alleen het land en de SA auto's zal er zijn. En ook geen missies. Maar het blijft afwachten hoe het evolueert. We zoeken trouwens nog steeds hulp om te converteren. Bewerkt: 31 december 2005 door Matiscus Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Gaan de auto's dan net als bij GTI dwars door het land rijden omdat daar nog geen editor voor bestaat Mvg,Velaro Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Dit kun je in de eerste beta verwachten die ongeveer begin februari uitkomt: - Het hele land - Aantal voettuigen en wapens - Wat scm scripts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.