Jump to content

Vice City voor San Andreas

Recommended Posts

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Blastov

25

• Matiscus

20

• Cpt.Pinguin

11

• Jarno

4

Geplaatst:

Ik moet er wel even bij zeggen dat ik hem niet gemaakt heb maar dat ik er permissie voor heb gekregen van iemand :)

Binnenkort screens van de airportN in-game :D

Geplaatst:

Binnenkort, screens van airportN gelijk blaster al zij. Maar ik stop er mee voor vandaag met converteren. De mod veranderd elke dag. De tommy vercetti hebben we toestemming gekregen van een maker. Maar tijdens de installatie van de mod. Ga je kunnen kiezen of je CJ houd of het tommy vercetti moet worden. Maar dat zien we later wel.

Geplaatst:

Leuke mod jongens :Y Ga zo door!

Maar tijdens de installatie van de mod. Ga je kunnen kiezen of je CJ houd of het tommy vercetti moet worden. Maar dat zien we later wel.

Dan kies ik voor Tommy Vercetti!

Ik hoop dat de mod snel af is :Y

Groet

Ronnie, :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
008.jpg

enige wat er op lijkt is zun hoofd, misschien zul je cj toch wat minder spieren of een ander lichaam moeten geven, ik weet wel een topic in een ander forum dat er over gaat om cj's dff te veranderen, duurt ff maar dan stuur ik de link wel

http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...96920&hl=claude

dit gaat wel over claude, maar dan weten we zeker dat jullie niks jatten, maar misschien leer je wat van

en een GOEDE modder ( leider van een total conversation mod ) zij tegen mij ( nou niet helemaal tegen mij, maar wel in een forum ) dat de claude speed die al in sa zit gewoon tommy vercetti's dff was met claude skin, dus als je de skin veranderd van die claude die er al in zit in een tommy skin dan word het een soort van perfecte tommy precies zoals in vc ( waarschuwing dat je dan NIET kan saven want je moet als je savet gewoon cj's model hebben )

misschien kan je daar wat mee

Bewerkt: door Cpt.Pinguin

Dank je voor de goede hulp, ik ga het topic even doornemen.

BTW, In deze mod is alles eigen handig zelf gemaakt en niks gejat. Tenzij we premission hebben gekregen om iets te gebruiken. :D

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Cpt.Pinguin, Volgens de maker van de tommy in sa mod komen er nog meerdere versies, dus we wachten even af of de volgende versies beter zijn :)

Ronnie1987, Het zal nog heel lang duren voordat de mod af is :-(

Eind van Januari mogen jullie waarschijnlijk wel al een eerste goede beta versie verwachten. Daar onder wil ik zeggen. Alleen het land en de SA auto's zal er zijn. En ook geen missies. Maar het blijft afwachten hoe het evolueert. We zoeken trouwens nog steeds hulp om te converteren. :clown:

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Gaan de auto's dan net als bij GTI dwars door het land rijden omdat daar nog geen editor voor bestaat :?

Mvg,Velaro :*D

Geplaatst:

Dit kun je in de eerste beta verwachten die ongeveer begin februari uitkomt:

- Het hele land :)

- Aantal voettuigen en wapens :)

- Wat scm scripts :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...