Jump to content

Vice City voor San Andreas


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

in de eerste beta kun je toch niet saven neem ik aan?

zoals ik al zij in een vorige post van mij:

claudes dff is eigenlijk gewoon precies het zelfde als die van tommy in vc, dus als je die textures van die claude veranderd heb je al een preciese tommy, ( maar daarmee zul je nooit mee kunnen saven )

ik zoek wel een foto van de claude die ik bedoel,

edit: ik heb een foto van de claude, deze claude zag je ook in het country side tijdens de missie, catalina steld hem dan voor aan je,

Cluade%20in%20Grove%20gang.jpg

( de foto heb ik in www.gtaportable.com/forums gevonden, maar wel in mijn topic )

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Blastov

    25

  • Matiscus

    20

  • Cpt.Pinguin

    11

  • Jarno

    4

Geplaatst:

Hehe, de info van Cpt.Pinguin is wel heel handig. Vind ik. Ik ga het nog eens testen. Maar of het in de mod komt weet ik niet. Want Blaster beslist namelijk wat er met de player gebeurt.

Geplaatst: (bewerkt)

fijn dat iemand mijn info nog handig vind, dat van die claude's dff gewoon van tommy was is trouwens van iemand die als nickname heeft: "adtec_224" de maker van player selection mod,

ik weet niet of je hulp kan verwachten van hem want hij maakt net weer een mod om gta III in sa te zetten

verder snap ik iets niet: wat is dit

airport7sc.jpg

ik heb er rooie lijnen omheen gezet, wat is dat? ( zwart/blauwe grond? )

zulke errors heb ik alleen als ik bij sketchup werk, en bijv, 2 vloeren te dicht bij elkaar die verschillende kleuren hebben, ( ik weet niet of dat hier ook in dit geval is, zal wel niet want het is geconverteert )

en verder nog iets over de tommy:

008.jpg

daar ziet het er naar uit dat je ook gewoon de hoofd van tommy zou kunnen scalen, hoewel ik niet zou weten hoe je dat zou doen, en ik weet niet zeker of de kop dan nog wel op de nek past, beeld je die tommy hierboven maar eens in met een groter hoofd

edit: nu ik goed naar die nek kijkt is het niet echt mogelijk of mooi, vergeet wat ik zij:p

edit, zo te zien is de LUCHT van dat plaatje ook nog oranje, dat komt zeker omdat er vroeger op die plek ls stond,

blue sky mod

dit moet het kunnen fixen, maar dan zul je contact met de maker moeten zoeken want de mod is NIET van mij

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Geplaatst: (bewerkt)

Dat zijn eventueele Bugs. Die ik nog moet oplossen.Oke thanks again voor jouw info. Ik ben nu de airportN aan het testen. Maar momenteel levert dit niet veel op. :-(

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Die zwarte vlekken moet je negeren, gewoon een bugje in de map editor

Ik heb ook een probleem met de airportN, geen crash maar ik zie gewoon niks in-game :{

Maar wel in de map editor :{

Geplaatst: (bewerkt)

misschien heb je het wel kilometers de lucht of in zee of onder de grond geplaatst, heb je het wel op de goeie plek gezet als je echt niks ziet? of misschien misse de dffs ofzo, kan je ingame wel over de collison lopen?

edit: is airportN een plaats of gedeelte van vliegveld? als dat niet zo is moet je dit bericht maar nergeren

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Geplaatst: (bewerkt)

heb je dff en txd's er wel in zitten? ( in de img tool ) ik ga ff op alle forums rondkijken of ik kan vinden wat het probleem is

edit, kan niks vinden, zo te zien heeft geen enkel mod team zo'n probleem

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Geplaatst:

Het ligt aan de IDE/IPL. Heb ik getest. aar ik ben nu niet thuis. Dus ik kan niet verder. Probeer even met het script van kam. Het hernieuw instellen van de IDE/IPL.

Geplaatst:

Nope, het ligt aan jouw DFF's, met die van jouw krijg ik een crash en ik heb het met die van run down that guy gestest en die werkt wel :)

Geplaatst:

deze mod word nog wat gezien de teamwork.. lkkr met elkaar eens hier :t

hier zou zowat een subforum voor voor meoten zijn, zoals bij gti, maar dat zal wel niet gebeuren..

Geplaatst:

We hebben niet perse een sub-forum nodig al zal dat wel handig zijn

Over het teamwork, dat bespereken we op msn, dit heeft trouwens niks te maken met teamwork

Matiscus dacht dat het aan de IDE of IPL lag en ik aan de DFF's, dat heeft toch niks met teamwork te maken of wel soms ? :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...