Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) in de eerste beta kun je toch niet saven neem ik aan? zoals ik al zij in een vorige post van mij: claudes dff is eigenlijk gewoon precies het zelfde als die van tommy in vc, dus als je die textures van die claude veranderd heb je al een preciese tommy, ( maar daarmee zul je nooit mee kunnen saven ) ik zoek wel een foto van de claude die ik bedoel, edit: ik heb een foto van de claude, deze claude zag je ook in het country side tijdens de missie, catalina steld hem dan voor aan je, ( de foto heb ik in www.gtaportable.com/forums gevonden, maar wel in mijn topic ) Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Zoals ik al zei, ik wacht tot de volgende versie van die tommy in sa mod Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 maaktniet uit, succes met je mod Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Hehe, de info van Cpt.Pinguin is wel heel handig. Vind ik. Ik ga het nog eens testen. Maar of het in de mod komt weet ik niet. Want Blaster beslist namelijk wat er met de player gebeurt. Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) fijn dat iemand mijn info nog handig vind, dat van die claude's dff gewoon van tommy was is trouwens van iemand die als nickname heeft: "adtec_224" de maker van player selection mod, ik weet niet of je hulp kan verwachten van hem want hij maakt net weer een mod om gta III in sa te zetten verder snap ik iets niet: wat is dit ik heb er rooie lijnen omheen gezet, wat is dat? ( zwart/blauwe grond? ) zulke errors heb ik alleen als ik bij sketchup werk, en bijv, 2 vloeren te dicht bij elkaar die verschillende kleuren hebben, ( ik weet niet of dat hier ook in dit geval is, zal wel niet want het is geconverteert ) en verder nog iets over de tommy: daar ziet het er naar uit dat je ook gewoon de hoofd van tommy zou kunnen scalen, hoewel ik niet zou weten hoe je dat zou doen, en ik weet niet zeker of de kop dan nog wel op de nek past, beeld je die tommy hierboven maar eens in met een groter hoofd edit: nu ik goed naar die nek kijkt is het niet echt mogelijk of mooi, vergeet wat ik zij:p edit, zo te zien is de LUCHT van dat plaatje ook nog oranje, dat komt zeker omdat er vroeger op die plek ls stond, blue sky mod dit moet het kunnen fixen, maar dan zul je contact met de maker moeten zoeken want de mod is NIET van mij Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Dat zijn eventueele Bugs. Die ik nog moet oplossen.Oke thanks again voor jouw info. Ik ben nu de airportN aan het testen. Maar momenteel levert dit niet veel op. Bewerkt: 31 december 2005 door Matiscus Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Die zwarte vlekken moet je negeren, gewoon een bugje in de map editor Ik heb ook een probleem met de airportN, geen crash maar ik zie gewoon niks in-game Maar wel in de map editor Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) misschien heb je het wel kilometers de lucht of in zee of onder de grond geplaatst, heb je het wel op de goeie plek gezet als je echt niks ziet? of misschien misse de dffs ofzo, kan je ingame wel over de collison lopen? edit: is airportN een plaats of gedeelte van vliegveld? als dat niet zo is moet je dit bericht maar nergeren Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 airportN is het noorden van de airport en hij is goed geplaats dat is te zien in de map editor Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) heb je dff en txd's er wel in zitten? ( in de img tool ) ik ga ff op alle forums rondkijken of ik kan vinden wat het probleem is edit, kan niks vinden, zo te zien heeft geen enkel mod team zo'n probleem Bewerkt: 31 december 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Matiscus Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Het ligt aan de IDE/IPL. Heb ik getest. aar ik ben nu niet thuis. Dus ik kan niet verder. Probeer even met het script van kam. Het hernieuw instellen van de IDE/IPL. Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Nope, het ligt aan jouw DFF's, met die van jouw krijg ik een crash en ik heb het met die van run down that guy gestest en die werkt wel Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 deze mod word nog wat gezien de teamwork.. lkkr met elkaar eens hier hier zou zowat een subforum voor voor meoten zijn, zoals bij gti, maar dat zal wel niet gebeuren.. Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 We hebben niet perse een sub-forum nodig al zal dat wel handig zijn Over het teamwork, dat bespereken we op msn, dit heeft trouwens niks te maken met teamwork Matiscus dacht dat het aan de IDE of IPL lag en ik aan de DFF's, dat heeft toch niks met teamwork te maken of wel soms ? Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 tuulk, gelukkig nieuw jaar trouwens hoe gaat het met de mod nu dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.