Matiscus Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ik zal maar hernieuw men DFF's Converteren. Maar ik kan echt niet geloven dat er fouten inzitten. Omdat ook sommige van de airport erin zitten. :s Kan eohenlijk niet geloven dat het aam men dff's ligt. Bewerkt: 1 januari 2006 door Matiscus Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 dan ben je erg ongelovig komt van deze mod er gewoon een install bji of moet je dat zelf allemaal doen? Reageren
Blastov Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 We hebben toestemming gekregen om de installer van GTI te gebruiken Reageren
Jarno Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Komt hij nu pas meeaanzetten . Ja ik heb toestemming gegeven. Alleen pas ik hem aan voor deze mod qua plaatjes enzo. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Ja dat zal wel fijn zijn op zich Matisus heeft een fout gemaakt met het omzetten van de generic \ map objecten, nu moet hij alles opnieuw doen Bewerkt: 2 januari 2006 door Blaster27 Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 slim, maja, zal k een ppt topic hier maken over deze mod? of blijven jullie de screens hier posten Reageren
Blastov Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Nee, dan heb je 2 topics voor 1 mod dat is tegen de regels dacht ik Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 daarom vraag ik het ook eerst :$ Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Het zal wel aan mij liggen maar wat is hier het nut van? VC spelen in SA? Greetz Wazuup Reageren
Matiscus Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Steek maar op mij. Er zitten namelijk geen fouten in men models. Ik denk dat het aan de ingame tester ligt. Bewerkt: 2 januari 2006 door Matiscus Reageren
JGuntherS Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik ga proberen een VC -> SA dff script maken (met behulp van Kam's dff scripts) Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Steek maar op mij. Er zitten namelijk geen fouten in men models. Ik denk dat het aan de ingame tester ligt. Ik dus De samenwerking met jouw is echt niks Als het zo door gaat, start ik wel mijn eigen VC-in-SA mod, en dan mag jij al je niet-werkende DFF's meenemen Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Doe gerust maar. Je jat toch allemaal de files van run down that guy! Zo kan ik ook veel mods maken. Met het jatten van iemand anders. BTW je ligt eruit Blaster. En de samenwerking is wel goed met mij. Waarom kom ik dan overeen met de leiders van GTI, Italian Island, en nog een TC mod? Bewerkt: 3 januari 2006 door Matiscus Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) No fight guys . Easy boys, easy... . Mat., niet stoppen aub, this een coole mod . Ik heb altijt Vc beter gevonden dan Sa! Btw, ik ben onpartijdig Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Waarom maken jullie nou ruzie? Probeer het gewoon nog eens met elkaar. Ik hoop dat er weer een mooie samenwerking uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.