Matiscus Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Maar ik wil ook geen ruzie. Maar men DFF's werken 100%. Of hij me nu gelooft of niet. Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik steel niks, dat was alleen om te testen Maja ik lig er dus uit ? Nou dan ga ik er wel alleen mee verder Maar ik wil ook geen ruzie. Maar men DFF's werken 100%. Of hij me nu gelooft of niet. O, bewijs het is Bewerkt: 3 januari 2006 door Blaster27 Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Als matiscus gewoon een object in SA zet met een eigen IPL met zijn eigen DFF en TXD en als het werkt weten we het zeker. Natuurlijk zitten er altijd DFF's bij die niet goed werken. Niet perongeluk in de IDE's en IPL's generic objecten erbij gedaan ook al zijn die niet geconverteerd?! En ook een modificatie bouwen gaat niet over rozen. (Rosen of Rozen ) Reageren
vice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 dat ziet er al heel goed uit,maar die tommy gaat toch kleren aankrijgen?(misshien vallen de fouten die andere zeggen dan minder op...)ik vind dat het dezelfde tommy is als bij de huidige vc... vice Reageren
Jarno Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Opzig ziet Tommy er niet slecht uit alleen de verhouding is een beetje raar. Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Is goed. Ik ga het bewijzen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Heb je het bewijs al dan? Reageren
Matiscus Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Ja, straks post ik het even de screen van ingame. Maar heb nu andere dingen aan men hoofd. Die veel belangrijker zijn. Reageren
Blastov Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik wil best met jouw verder gaan met de mod, maar als het niet werkt schiet het niet op Ik geloof best dat jij die DFF's goed omgezet hebt, in de Map Ed ziet het er ook goed uit. Maar ergens zit er dus een foutje die het hele spel blokkeerd Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wel als ik eerlijk mag zijn, Heb ik nu terug de zelfde fout. Met een nieuwe geexporteerde DFF. Ook zien in Mapviewer. En niks ingame zien. Reageren
Blastov Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Dat probleem heb ik opgelost, dan maak je gebruik van ID nummertjes die volgens sa problemen veroorzaken. Ik weet ook niet waarom, maja het blijft modden en dat is soms een raadsel Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb alle ID nummers aangepast. Maar geen enkele doet het ik krijg steeds chrash ingame. Reageren
Blastov Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Tja, dan zit er toch echt een foutje in DFF \ TXD \ COL \ IDE \ IPL Als je een fout maakt bij de TXD of COL ben je wel erg dom Dus die 2 vallen al af Controleer de IDE en IPL regel, dan vallen er weer 2 af Dan hou je alleen nog de DFF over, maak die opnieuw volgens mijn tut ofo Reageren
Matiscus Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Heb ik al 1000X geprobeert. Ik doe juist het zelfde wat en jou tutorial staat. Reageren
Blastov Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 SA stinkt Waarom werkt het niet gewoon Ik ga jouw model wel even testen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.