Jump to content

Een paar races

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb een paar races die ik niet kan halen. De races zijn:

Alle 3 de Chiliad Challenges

8-track (hotring)

Dirt track

Van Los Santos:

Vinewood

Freeway

Van San Fierro:

San Fierro Fastlane

San Fierro Hills

Zo, dat waren ze :puh:

de savegame: rapidshare.de/files/9853241/GTASAsf6.b.html

Alvast heel erg bedankt.

Geplaatst: (bewerkt)

ik doe ze wel voor je. vanavond probeer ik ze af te hebben. ik edit m'n bericht wel als ik klaar ben.

Edit: door hardware problemen, kerstdinner en afspraken die ik heb op de 27ste heb weet ik niet of ik het de 27ste afkrijg. anders word het woensdag, ik hoop dinsdag.

Bewerkt: door flying dutchman
Geplaatst:

Het is niet mijn bedoeling om je op te jagen en het is ook niet niks wat ik gevraagd heb, maar ik wilde even weten, hoever ben je nu?

bijna klaar. alleen de Chilliad Challenges nog. Het duurde een beetje lang omdat ik veel te doen had en m'n dvd rom speler kapot ging. Maar vandaag is het klaar, dat beloof ik. :engel:

edit: hehe, het koste wat moeite maar hier <-- link is je savegame weer. :bier:

Oke is goed hoor, laat je niet opjagen ;)

EDIT: Bedankt hoor _O_ alleen jammer dat ik 'm nog niet kan downloaden vanwege "technical maintenance" :duh:

Bewerkt: door (San) André(as)

Eh flying dutchman, in plaats van de Dirt Track heb je Kickstart gedaan. Zou je die ook even willen doen? :puh:

hier is de link:

rapidshare.de/files/10085668/GTASAsf6.b.html

Bewerkt: door (San) André(as)

Ow, sorry. Ik dacht: 'dat is gewoon het evenement in het stadion van Las Venturas'. Ik kreeg daar 'kickstart' en geen 'dirtring'. Sorry voor deze blunder. Ik ga metteen Dirtring doen.

edit: als ik nu weer naar het stadion in LV ga, krijg ik nog steeds Kickstart. hoe vaak ik het ook probeer.

Kijk je kan alleen Dirt Track op maandag en woensdag doen.

-----------------------------------------

Dan doe ik hem wel ff ;) .

Ik weet precie hoe het inelkaar steekt :puh: !!

Tot zo, Ruurd31.. :*D

Gehaald:

$25.000,- erbij, er spawnt nu een BF Injection voor het Stadium. De savegame zit in de bijlage.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Aha, zo zat het dus. Weet ik dat ook weer. Nogmaals sorry voor de moeilijkheden, dit zal niet meer voorkomen.

Geplaatst:

Oke, veel succes. Als je nog een probleem(pje) hebt, mag je het altijd vragen! :)

>>> Door Dizzee: Mooi zo :)

Slotje. <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...