Barcelona Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Op Wikigta staat het nog niet, maar ik vind dit post beter in dit forum passen. Kijk, hier ziet je een kart in een huis. Hier is een kaartje waar je het kan vinden. Ik weet niet of het al bekend is, maar het leek me wel interssant om te posten. Reageren
Dizzee Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Dan plaats ik dit hier ook maar. Volgens mij wisten vele nog niet dat hier ook een nrg-500 stond. Dit is in het oosten van los santos. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Dit wisten sommige al maar het is wel handig voor degene die het niet weten Zo heb je ook een NRG-500 op het SF vliegveld en je vindt ook een kart in Bone County op een berg Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Op Wikigta staat het nog niet, maar ik vind dit post beter in dit forum passen.Kijk, hier ziet je een kart in een huis. Hier is een kaartje waar je het kan vinden. Ik weet niet of het al bekend is, maar het leek me wel interssant om te posten. ben daar vandaag geweest, maar daar stond geen kart hoor? Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 dan isie nog niet gespawnd. Bij zero's shop sprong ik naar beneden (vliegtuig) en daar was ook geen Kart, even later teruggekomen was hij er wel Reageren
Shorty_D Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 En is dit voor alle versies of zit daar ook weer verschil in? Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Als je PC, X-BOX of PS2 bedoelt: Weet ik niet Maar het kán op de Xbox, die is sloom En op de pc: ligt aan de PC Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ben daar vandaag geweest, maar daar stond geen kart hoor? Er staat alleen karten op de plekken als je de missie "Cut Throat Businiss" gedaan hebt. Dan spawnen er naast Madd Dogg Mansion en op meedere plekken (bijv. naast Zero's shop, SF). Ruurd31.. Reageren
BadGuy Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Als je PC, X-BOX of PS2 bedoelt: Weet ik niet Maar het kán op de Xbox, die is sloom En op de pc: ligt aan de PC Hoe bedoel je xbox is sloom? Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb dat een x op de xbox gespeeld en toen was hij heel erg sloom. (laden wan wegen etc.) Reageren
BadGuy Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb dat een x op de xbox gespeeld en toen was hij heel erg sloom. (laden wan wegen etc.) Nou ik heb SA ook op de Xbox maar daar is ie gewoon hoor. Net zoals op de Ps2. Maar even ontopic: Er was ook een helikopter ergens bij Las Venturas, maar ik weet de locatie nog niet helemaal. Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Zo heb je ook een NRG-500 op het SF vliegveld Er staat geen NRG-500 op het vliegveld hoor? Ik denk dat je Easter Basin bedoeld die daar naast het vliegveld is. Waar je import en export hebt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Klopt, op de Easter Basin staat ook een NRG-500. Maar op de luchthaven in SF ook 1, voor de zekerheid heb ik even het gechekt op de WT. Hier is een screen: Ruurd31.. Edit: Op deze (klik) link kun je het controleren. Bewerkt: 29 december 2005 door Ruurd31 Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 hier is een vaste plaats van een kart bij mij op de PC in SF Ocean Flats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.