Jump to content

noobmod.2

Recommended Posts

Geplaatst:

Damn door die domme noobmod kan ik geen GTA meer spelen :@

Ik pak het alleen uit toen wist ik niet meer wat ik moest doen dus had het verwijderd nu doet GTA het niet meer :@

Geplaatst:

Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de noobmode maar door jou omdat jij niet weet wat je moet doen :t .

En installeer SA dan gewoon opnieuw en dan zal ie waarschijnlijk weer werken :Y .

Geplaatst:
Ff voor de duidelijkheid, het komt niet door de noobmode maar door jou omdat jij niet weet wat je moet doen :t .

En installeer SA dan gewoon opnieuw en dan zal ie waarschijnlijk weer werken :Y .

Zal wel -.-

Kost dat weer een half uur zeker :N

Geplaatst:
Altijd een backup maken he. ;)

Haha wat ben jij toch grappig :bonk:

>>> Door BS: Wat anders mag ook wel, post aub gewoon normaal.<<<

Geplaatst:

Het is niet eens grappig bedoeld, kopieer altijd je files naar een plek die je terug kan vinden voordat je een mod installeerd. En installeren hoort geen halfuur te duren. Op een slome PC max. 20 minuten. :Y

Geplaatst:

Helaas, sommige mensen snappen dit niet. als je nu gewoon de readme had gelezen, zag je het er ook bij staan. Maar als je de n00bmode stom vindt, dan doen je het toch zelf beter? oei, een half uurtje van je tijd. in die tijd kon je ook de n00bmode afzeiken. wat erg nu, een half uurtje.

Geplaatst:

je moet een backup van de main.scm maken, en dat geval wat in de zelfde map ( naam kwijt ) staat voor je de noobmode installeert, en bovendien eerst de README lezen, en bovendien wat is er zo moeilijk aan het volgen van instructies van een simpele install? als je sa kan installeren kan je nm ook wel installeren,

maar je vergeet toch niet dat je wel newgame moet doen of tja:P

Geplaatst:

Jup, dat doe ik steeds. Al 6x gedaan door een paar stomme fouten. Maar als ik GTA kan spelen ben ik blij :Y . Alleen GTI werkt bij mij niet....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...