Jump to content

Cinema 4D topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat programma's is zo vet, ik heb echt bijna alles c4d renders afkeken op devianart. Echt de mooiste dingen die je daarmee kan maken. Maar ik ga daar niet aanbeginnen, heb het niet zo op 3d modelen bouwen. Maar supremecars, jij bent echt goed daarmee zeg. Ook die brushes waren echt heel mooi. Ik zou er echt heel graag meer zien ;) .

KUTGW

Geplaatst: (bewerkt)

Duh voor hetzelfde bedrag.

@ Velaro: Ik heb het wel gekocht en je moet hier niet zomaar beetje leugens gaan rond strooien.

Bewerkt: door -supremecars-
Geplaatst:

Ik vind die van Kraay mooier, want ik vind die van -supremecars- te licht. Voor die van -supremecars- 8/10 want voor de rest is hij wel mooi. Voor die van Kraay een 9/10.

Geplaatst:

@ Velaro: Ik heb het wel gekocht en je moet hier niet zomaar beetje leugens gaan rond strooien.

:cab: heb jij een programma van meer dan 600 euro gekocht! Das een dure hobby dan.

En kraay, die van jouw ziet er ook super uit ;)

Geplaatst:

Heb ik gezegt dat het waar is :@ Ik zeg alleen dat het volgens mij zo is :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

:cab: heb jij een programma van meer dan 600 euro gekocht! Das een dure hobby dan.

En kraay, die van jouw ziet er ook super uit ;)

Ja anders zou ik er geen kunnen maken.

Ik heb zelf 500 euro betaald en me vader de rest.

@Valero: anders zou je het neit gezegd hebben.

Bewerkt: door -supremecars-
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...