robbertbrnd Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 hallo ik doe multiplayer op het netwerk maar ik kan bijvoorbeeld niet met taxi's mee rijden of mijn mijn vrienden op het netwerk in stappen en mee rijden want dan gooi ik meteen de chaufeur er uit. wie weet een op lossing?? o en hoe maal ik teams???? robbert Reageren
need my speed Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ben jij Robbert Prins (sorry als ik het fout heb, maar hij zei dat hij ook is GTA2 Multiplay ging doen, ofzo iets dan)? En je kan niet bij iemand in de auto (je kan mods zoeken, maar ik geef je 0,000000001% kans dat je het vind). Teams maken? Hoe bedoel je? Bewerkt: 26 december 2005 door need my speed Reageren
robbertbrnd Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) ik een van de info's staat iets over teams robbert ( geen ) prinse. bestaan er wel multiplayer cheats??? Bewerkt: 26 december 2005 door robbertbrnd Reageren
Froop Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik een van de info's staat iets over teamsrobbert ( geen ) prinse. bestaan er wel multiplayer cheats??? Voor zover ik weet niet. Ik denk het niet, want dat zou niet eerlijk zijn tegenover je tegenstander. Er is volgens wel mij een mod die als je die in de map "data" plaatst, dat je een nieuwe multiplay level hebt. Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 In een ongemodificeerde versie van het spel kun je in multiplayer geen cheats gebruiken, geen teams aanmaken, en kun je niet bij iemand anders in de auto stappen. Er bestaan mods die multiplayer extra functies geven. Ik heb minstens één keer gehoord dat iemand bezig was met een script waar het mogelijk was om bij iemand anders in te stappen. Of het ooit iets geworden is en zo ja, waar de mod te downloaden is zou ik helaas niet weten. Met een beetje zoekwerk zou je de meest interessante GTA2 mods wel moeten kunnen vinden. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Trouwens de multiplayer is bedoeld om elkaar te ownen en dus geen cheats te gebruiken. En mods bestaan ook niet, want dan heb je een 'andere' versie van het spel waardoor er geen gelijke versies meer bestaan waarmee je online kan. Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Wanneer je beide de mod installeert, is dat prima te doen, hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.