twaka Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Dit keer geen auto paintjob, maar een skin voor CJ's Old Garage in San Fierro. Ik vond het wel leuk om hier een echte "The Thruth" mod van te maken! Dus een Hippie en Peace mod, laten we maar zeggen! Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Of de totale grootte: http://img368.imageshack.us/img368/706/gallery1363sq.jpg Klik hier om hem te downloaden. Maak even een backup met de IMG Tool van olgarage_sfse.txd en vervang hem! Zorg wel dat GTA: SA niet draait! oldgarage_sfse.txd staat in je Models -> GTA3 Reageren
SWYV Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ziet wel keicool uit vooral met die hippie texturen op muur Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Ik vind het nogal opvallende kleuren. Maar ik geef je toch een 7/10. Reageren
twaka Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 (bewerkt) Ik vind het nogal opvallende kleuren. Maar ik geef je toch een 7/10. Wou je zeggen dat dat busje van "The Thruth" niet opvalt dan?? Eigenlijk moet je hem downloaden om hem te bekijken. Want er zitten aan de onderkant van het dak en alle teksten heel opvallende dingen. Bewerkt: 26 december 2005 door twaka Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Zeer mooi,ik vind het vooral mooi omdat er felle kleuren inzitten,en dat zie je niet veel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.