Mpp Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 wie wil een IPB voor me maken zoja pb me dan zonee dan nix Reageren
Upstream Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Euhh, weet jij wel wat een ipb is? Want dat 'maak' je niet, dat zet je gewoon op. IPB staat voor 'invision power board', dat is een bedrijf dat forum's maakt die je kan kopen en op een zogeheten server kan zetten. Er zijn site die een invision power board kopen en dan op gratis ruimte geven aan jouw waar dit forum opzit. Kijk maar eens op http://invisionfree.com/ , daar hebben ze standaard forum's zitten Bewerkt: 27 december 2005 door DMWTM30 Reageren
Joriz Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Graag wil ik jullie nog even erop wijzen dat oudere versies van IPB onveilig zijn. Alleen de nieuwere betaalde versies zijn veilig. Ook alternative zoals PhpBB zijn oudere versies van onveilig. Op dit moment raad ik mensen aan die geen geld willen neer leggen voor een forum gebruik te maken van PhpBB. Voor mensen die wel circa 150 euro voor een forumsysteem willen neerleggen raad ik vBulletin of Invision Power Board aan. Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 IPB 2.0.3 en 2.0.4 die hebben ze nog al snel gehackt dus 2.1. en nieuwe zijn zeker aan te raden Reageren
Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 kan iemand een skin voor mij maken Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Zoek is op www.google.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.