Dizcid Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) wie weet een goed host waar ik een forum (phpbb) kan maken . edit: graag geen recalme. Bewerkt: 27 december 2005 door dizcid Reageren
Argon Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Je kan je een eigen host kopen of ik kan je er een aanbieden maar dan mag het forum niet gaan over games en wil ik graag een kleine baner onder de site of ergens anders of moet je mijn site aanraden. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Probeer Wyger.nl eens. Geen reclame, maar wel zo nu en dan een downtime, en helaas wel enige kennis en vaardigheden vereist. Anders kun je ook nog even kijken op Tripod, al weet ik niet zeker of dit reclame vrij is. Ook ben ik niet zeker van ondersteuning van alle soorten fora. Reageren
Argon Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Op tripod is veel reclame maar ik wil je ruimte voor een phpbb forum geven stuur me een pm als je geintreseerd bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.