Godrax Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik heb sinds gisteren een nieuwe psp en ik heb thuis ook een draadloos netwerk. Ik heb mn psp-systeem helemaal ge-update en ik wou graag verbinding maken met mn draadloos netwerk. Ik stel de verbinding in (automatisch) en zet ook mn WLAN schakelaar naar boven maar als hij het IP-adres probeert op te halen wanneer ik hem wil verbinden komt er dit: Verbindingsfout: Time-out tijdens poging om IP-adres op te halen. Naam v.d. verbinding: Verbinding 1 SSID: linksys Kan iemand mij helpen? Reageren
Thundersoldier Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 JAh ik heb hetzelfde dus ik vroeg me oowk af ik heb veel dingen geprobeerd maar niks lukte. Maar een vriend van mij heeft ook een PSP en ik ga het aan hem vragen dus.... anders post ik het wel hoe het moet hierO@! Reageren
Godrax Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 laat maar het is al gelukt. hoe? dat weet ik niet maar ik ben blij dat het gelukt is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.