need my speed Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Het lijkt me dat het rommelig word als het in het NFS MW topic komt, dus open ik hiervoor een nieuw topic (of moet het toch in het NFS MW topic). Hier een paar wagens van mij: Snake Speed. Tha Silvah Thing / Tha Silver Thing Skyliner / Flying Bird Nighthawk Onder het plaatje staat de nickname van de wagen ( ), soms zijn het er 2. Reageren
The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Is dat de Black Edition en wat kost de ''Gewone'' versie van Need For Speed. Reageren
need my speed Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Jups, ik heb de Black Edition, en hoe duur het is weet ik niet. Die vraag had je trouwens beter in het grote NFS MW topic kunnen stellen. Dit is namelijk een showroom. Bewerkt: 27 december 2005 door need my speed Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb geen plaatjes maar ik heb een Chrevolet Cabolt SS ofzo iest. Reageren
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Een Cobolt SS? Dan ben je zeker nog niet zo lang bezig? Je kan een plaatje maken met Print Screen (Als je het op de computer hebt), die zit tussen Scroll Lock en F12. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je kan het als je het niet hebt downloaden,kan je makkelijk vinden als je in google intypt : Printscreen Reageren
need my speed Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je kan het als je het niet hebt downloaden,kan je makkelijk vinden als je in google intypt : Printscreen Lol, ik bedoelde als je NFS MW op de computer hebt. Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb hem op de Playstation 2 Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Jij hebt weinig boetes of heb je hem net nieuw gekocht ? Ik had een Eclipse maar die heb ik verkocht voor $15000. Reageren
RTS Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Jij hebt weinig boetes of heb je hem net nieuw gekocht ?Ik had een Eclipse maar die heb ik verkocht voor $15000. Ja had hem net nieuw, nog geen race mee gereden. Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Off : Wat is je andere auto ? On : Ik heb nog steeds een Cobalt SS Reageren
cj_sucks Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hoe post ik een plaatje? Ik heb een ps2! Reageren
RTS Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Off : Wat is je andere auto ?On : Ik heb nog steeds een Cobalt SS Een Audi A3, ik heb mijn Fiat Punto verkocht. Reageren
need my speed Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Hier nog wat wagentjes: Ming z'n Gallardo, helemaal carbon: En een DB9, ook carbon: Mazda RX-7: Gele kots bak (zo als ik hem noem) om bounty te verdienen: Dat waren al mijn zelf gemaakte auto's die ik voor career gebruik. En dan heb ik ook nog alle auto's van de blacklist members, op Kaze z'n wagen en Eral's wagen na. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.