San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Onderwerp: Games Soort Design: Signature Size Design: 500x150 Render: ja Animatie: nee Premade: mag Tijd van inlevering: zo spoedig mogelijk
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Hier is de mijne. Bewerkt: 27 december 2005 door General Lee
Vincenzo Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 OK, hier de mijne: Het stemmen kan beginnen
Velaro Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik ga voor General Lee Waarom : Bij Vincenzo is het nogal wazig,de achtergrond vind ik niet mooi.
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik vind ze allebei niet zo heel mooi, maar ik heb toch een keuze kunnen maken: Vincenzo. Redenen: General Lee: Pluspunten: De achtergrond is mooi gebrusht en de render is wel mooi. Minpunten: Ik vind je achtergrond niet echt passen bij het plaatje. Ik vind de tekst ook niet best. Het ergste vind ik nog de render: In een battle lijkt het me wel zo eerlijk om een zelfgemaakte render te gebruiken. (Van welke game is die render eigenlijk?) Vincenzo: Pluspunten: De achtergrond past bij het plaatje. Je hebt een goede game uitgekozen. Minpunten: Ik vind het logo te groot. Je lettertype is zoals altijd niet best. Ik hoop dat dit niet al te veel kritiek is. Ik wil jullie echt niet afzeiken, ik ben zelf ook nog maar een beginner.
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem op general lee. De render van Vincenzo is te pixelig. En hij is zo standaard. Al zijn sigs zijn zo.
Kraay Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem op general lee.De render van Vincenzo is te pixelig. En hij is zo standaard. Al zijn sigs zijn zo. Daar ben ik het mee eens. Ik stem ook voor General lee.
Wesley Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat naar General Lee. Omdat de sfeer zit er meer in bij General! Dus , General Lee krijgt mijn stem!
Froodooo Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem op General Lee. Ik vind die render van Vincenzo niet mooi.
Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem op General Lee.Ik vind die render van Vincenzo niet mooi. juist ik het zelfde ................................................................... General Lee.
Juice Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Ik vind ze allebei niet zo heel mooi, maar ik heb toch een keuze kunnen maken: Vincenzo.Redenen: General Lee: Pluspunten: De achtergrond is mooi gebrusht en de render is wel mooi. Minpunten: Ik vind je achtergrond niet echt passen bij het plaatje. Ik vind de tekst ook niet best. Het ergste vind ik nog de render: In een battle lijkt het me wel zo eerlijk om een zelfgemaakte render te gebruiken. (Van welke game is die render eigenlijk?) Vincenzo: Pluspunten: De achtergrond past bij het plaatje. Je hebt een goede game uitgekozen. Minpunten: Ik vind het logo te groot. Je lettertype is zoals altijd niet best. Ik hoop dat dit niet al te veel kritiek is. Ik wil jullie echt niet afzeiken, ik ben zelf ook nog maar een beginner. Die render van General Lee, die is van Mario. De draak heet Bowser, en is de vijand van Mario. Hij wil Princess Peach gevangen nemen. Dat weet ik nog uit mijn verleden tijd. Als ik eerlijk moet zijn vind ik ze allebei niet mooi, maar ik ga voor Vincenzo. Die is gewoon mooier. Bij General Lee is het gewoon Render, Plaatje van internet geplukt en gebruikt als achtergrond, en tekst. Vote: Vincenzo @ Silverwing hieronder: Je kunt ook gewoon naar google.nl gaan een daar bijv. Brush intypen. Dan krijg je gewoon een plaatje van Brush en dat kan hij dan gewoon Kopieren en Plakken. Dat bedoel ik daarmee. Bewerkt: 27 december 2005 door Juice
Silverwing Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 @Juice: GL zijn achtergrond lijkt me meer gebrusht dan een plaatje van het internet. Mijn stem gaat naar Vincenzo. Er is veel meer werk in gestopt, GL zijn sig is een plaatje op een gebrushte achtergrond. En die brushes zijn van iemand anders, dus kan je in principe niet zeggen dat het jouw sig is. Daarom gaat mijn stem naar Vincenzo, succes jongen!
The Mafia Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik stem op general lee.De render van Vincenzo is te pixelig. En hij is zo standaard. Al zijn sigs zijn zo. Mee eens
Recommended Posts