Flame^ Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Vincenzo Beide vind ik niet erg mooi, maar die van Vincenzo ziet er iets beter uit, waar ook meer moeite is ingestopt.
.Levi. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat naar Vinzenco. Vinzenco's sig is meer 1 geheel, ook al is het een beetje wazig het past gewoon goed bij elkaar. Pixelstretch met een twirl erdoorheen is niet erg moeilijk, maar het kan wel gewoon. Het is gewoon wat leuker om naar te kijken dan die van General Lee. General Lee's zijn signature vind ik veels te saai, het is gewoon een grijs wit achtegrondje en een render dat er op geplakt is. Het brush werk daar achter kan misschien wel veel werk zijn geweest voor jou, maar had er een kleurtje aan gegeven of een beetje met filter gespeelt. Orange tekst op een zwart wit achtegrondje is niet echt bijpassend. Ook had je beter je render kunnen inblenden.
Barcelona Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Mijn stem gaat naar General Lee. Mooie sig!
Godrax Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik stem voor General lee Ik stem ook voor General
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Mijn stem gaat naar Vincenzo. Er is veel meer werk in gestopt, GL zijn sig is een plaatje op een gebrushte achtergrond. En die brushes zijn van iemand anders, dus kan je in principe niet zeggen dat het jouw sig is. Daarom gaat mijn stem naar Vincenzo, succes jongen! Hiermee ben ik het mee eens: 7Vincenzo!! Ruurd31..
.Levi. Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Battle is afgelopen en de grote winnaar is General Lee. Gefeliciteerd jongen je hebt een plaatsje in de ranking! Topic closed..
Recommended Posts