Juju Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Heeft iemand hier NBA Live 2005? zo ja, kunnen jullie dan wat tips geven, ik vind t namelijk maar een verdomd moeilijk spel Reageren
Wesley Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Waar moet dit eigelijk opslaan? ( Echt pure onzin deze topic ). Als beste kun je de handleiding effe goed doorbladeren! Succes! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Helemaal mee eens met Welsey GTA Maar trouwens NBA Live 06 is al uit dus ik denk niet dat ze nog NBA Live 05 hebben dan moet je maar naar google gaan. NBA Live 06 ga ik trouwens later halen. Reageren
Juju Geplaatst: 30 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Wat boeit dat? Kvraag gewoon wat tips, is dat zo erg? Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Kunnen net zo goed vragen voor NBA Live 94 (nja Live was het toen niet?) http://www.gammo.nl/ En dan NBA en zul NBA Live 2005 vinden klik daarop en kijk maar Bewerkt: 1 januari 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Wesley Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Je kan ook nog wel effe hier kijken. Of take a look here. Het is wel een engelse pagina! Succes met het vinden van tips! Oops... Dit is de verkeerde. Ik dacht dat je NBA Live 2006 bedoelde! Excusses voor het ongemak! Ik zal zo snel mogelijk nieuwe/andere tips voor je zoeken! Bewerkt: 3 januari 2006 door Wesley_GTA Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2006 (bewerkt) Je kan ook nog wel effe hier kijken.Of take a look here. Het is wel een engelse pagina! Succes met het vinden van tips! Oops... Dit is de verkeerde. Ik dacht dat je NBA Live 2006 bedoelde! Excusses voor het ongemak! Ik zal zo snel mogelijk nieuwe/andere tips voor je zoeken! Sorry dat ik niet meer heb gekeken, maar ik heb 't spel van de PC afgehaald, ik kreeg het niet onder de knie... maargoed, toch bedankt Bewerkt: 19 april 2006 door italia_juju Reageren
Dynamic Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Hey Ik ben zelf een Basketballer.. En ik heb bijna alle delen van NBA Dus ik geef je wel een aantal tips! Pass de Bal snel weg Naar een andere speler als Je verdedigd word! Niet Altijd Schieten! Probeer ook te Dunken of een Lay-Up Te doen! Kies een Goed team waar goeie spelers in zit.. Zoals Big Dunkers Enz Zet je Controlers goed! Als het niet lukt.. Kan je altijd een Eigen team maken! Maak jezelf.. En heel Goed! dan kun je winnen en Goed worden! Maak niet veel fouten met Spelers want een speler mag Max.5 fouten hebben! Probeer zoveel Vrijeworpen Te Raken! Probeer Steals,Blocks Bij je Tegenstander om de Bal af Te kunnen Pakken Goed tegen Je verlies kunnen.. want winnen is best moeilijk Zet hem op de Beginners Mode! Meer Informatie Bij onze Beste Vriend : www.Google.nl Dynamic Ik hoop dat je hier wat aan hebt Bewerkt: 26 april 2006 door Dynamic Reageren
Juju Geplaatst: 27 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2006 HeyIk ben zelf een Basketballer.. En ik heb bijna alle delen van NBA Dus ik geef je wel een aantal tips! Pass de Bal snel weg Naar een andere speler als Je verdedigd word! Niet Altijd Schieten! Probeer ook te Dunken of een Lay-Up Te doen! Kies een Goed team waar goeie spelers in zit.. Zoals Big Dunkers Enz Zet je Controlers goed! Als het niet lukt.. Kan je altijd een Eigen team maken! Maak jezelf.. En heel Goed! dan kun je winnen en Goed worden! Maak niet veel fouten met Spelers want een speler mag Max.5 fouten hebben! Probeer zoveel Vrijeworpen Te Raken! Probeer Steals,Blocks Bij je Tegenstander om de Bal af Te kunnen Pakken Goed tegen Je verlies kunnen.. want winnen is best moeilijk Zet hem op de Beginners Mode! Meer Informatie Bij onze Beste Vriend : www.Google.nl Dynamic Ik hoop dat je hier wat aan hebt Heel erg bedankt Ik denk dat ik hem weer op de de computer ga zetten en het weer eens proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.