derrudyjah Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Als ik SA opstart kom ik gewoon in het menu. Als ik dan een save game of een new game wil starten loopt ie halverwege het laden vast en krijg ik de welbekende windows melding : Dit programma heeft een ongeldige bewerking gedaan....Taak beeindigen. Heb SA al opnieuw geinstalled...heb de GTA_SET al weggegooid. Ik heb de originele gekochte PC versie.... Weet iemand wat hier aan te doen is? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Als ik SA opstart kom ik gewoon in het menu. Als ik dan een save game of een new game wil starten loopt ie halverwege het laden vast en krijg ik de welbekende windows melding : Dit programma heeft een ongeldige bewerking gedaan....Taak beeindigen. Heb SA al opnieuw geinstalled...heb de GTA_SET al weggegooid. Ik heb de originele gekochte PC versie....Weet iemand wat hier aan te doen is? Heb je toevallig een mod erop staan (die de Main.scm aanpast)? Als het wel lukt een new game te starten, ligt het waarschijnlijk aan een mod. Probeer die eens te verwijderen. Maar aangezien je zegt dat GTA:SA er net opnieuw opstart, is de kans klein dat je er een mod op hebt staan. Heeft GTA:SA het voorheen wel gedaan? Als dat niet zo is, wat voor systeem heb je? (processor, werkgeheugen en videokaart). Reageren
derrudyjah Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Nee, helemaal geen mod, GTA SA heeft het voorheen gewoon goed gedaan...en het is de originele... Reageren
Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Downloaden is verboden dus dan moet je hem maar opnieuw kopen Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 op niwue kopen heeft natuurlijk hele maal geen zin he,, net of die het doet!! maare zei je nou dta ihj het vroeger wel deed? als je heel veel voor sa overheb zou ik dat ff je computer opnieuw insalleeren, dus alle busturing dingen,, mijn tip is als je windows xp heb ff met herstel het eerst probeeren (staat bij burau-accesoris ) en klik dan een punt aan toen sa wel goed werkte (alle progama die je na dat herstel punt hebt geinstalt, of anderen bestanden woorden wel verweidert!) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (alle progama die je na dat herstel punt hebt geinstalt, of anderen bestanden woorden wel verweidert!) Let op: Met Systeem herstel verwijder je alleen geinstaleerde programma's. Je haalt ook geinstalleerde programma's die je verwijderd had terug. Documenten/Savegames blijven wel gewoon staan, maar je kan ze niet terug halen. Ruurd31.. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Als ik SA opstart kom ik gewoon in het menu. Als ik dan een save game of een new game wil starten loopt ie halverwege het laden vast en krijg ik de welbekende windows melding : Dit programma heeft een ongeldige bewerking gedaan....Taak beeindigen. Heb SA al opnieuw geinstalled...heb de GTA_SET al weggegooid. Ik heb de originele gekochte PC versie....Weet iemand wat hier aan te doen is? Dit heb ik ook gehad (met VC) Je hebt dan iets veranderd en omdat je dat heb veranderd kan het spel niet meer volledig laden. Heb je misshien iets verwijderd met img tool? dat was bij mijn het probleem ik had gelukkig een backup gemaakt en die backup had ik weer terug gezet en toen dee ie het weer. Greetz Mike,, Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Als ik SA opstart kom ik gewoon in het menu. Als ik dan een save game of een new game wil starten loopt ie halverwege het laden vast en krijg ik de welbekende windows melding : Dit programma heeft een ongeldige bewerking gedaan....Taak beeindigen. Heb SA al opnieuw geinstalled...heb de GTA_SET al weggegooid. Ik heb de originele gekochte PC versie....Weet iemand wat hier aan te doen is? post je systeem gegevens eens ff Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.