Csr Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 hoe instaleer ik autos voor san andreas .en met welk programma.en waar kan ik die vinden Reageren
SWYV Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 hoe? simpel als jij 2bestanden heb vb die vervangt infernus dus is die naam infernus.dff en infernus.txd en download eerst IMG Tool 2.0 (geen oudere versie want die werken niet met gta sa) open IMG tool en daarna bestand gta3.img vinden in map waar jij gta sa installeerd heb is er een map genaaamd "models" daar kun jij vinden gta3.img geopend en daarna druk jij op toets [F2] voor zoekfunctie te gebruiken en typ daar in "infernus" en die vindt dan infernus.dff en als jij op F3 voor opnieuw zoeken onder dezelfde zoekwoord vindt die dan infernuss.txd klik op die namen en daarna extracten naar vb bureaublad en maak daar een map aan genaamd "Back ups gta sa" en extracten daar in die map en daarna als alle 2bestanden al geëxtractend zijn mag jij die verwijderen als verwijderd van die 2bestanden dan voeg jij de nieuwe gemodde infernus.txd en infernus.dff toe en als alle 2bestanden toegevoegd zijn moet jij daarna rebuild archiven in die IMG tool en ^paar minuten wachten totdat het helemaal rebuilden is zo klaar, dan begint jij nieuwe spel of een opgeslagen spel laden en zoek dan naar die auto die jij vervangd heb in IMG tool let op dat niet alle auto's dezelfde namen als ingame in IMG tool want ik gebruik infernus als voorbeeld maar kijk eens wat voor bestanden die jij gedownloaden heb, als een auto naam is, open jij gta3.img, en als het een kledy is open jij player.img dus een gemodde auto gedownloaden gta3.img openen met IMG tool vb ingame => greenwood IMG tool => greenwoo of ander voorbeeld ingame => remington IMG tool => remingtn Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 zie deze link: linkiee klikkerdeklik klik klik Reageren
SWYV Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 hey grove st, das voor VC maar op dezellfde manier kan ook maar die gta sa map eigenschappen is niet nodig om te doen bij mij toch Reageren
Grove St. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Het kan bij allebei. En deze tut is handig, dus ik dacht ik geef hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.