Argon Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik ben van plan een nog is een fantastich filmpje te maken ik heb er ooit al een gemaakt, dat ik goed ben aan begonen maar dan gewoon snel snel heb afgemaakt. (Dit filmpje) Ik heb alle materiaal, en een paar goede ideeën maar niet genoeg om een heel filmpje te maken dus zou ik aan jullie willen vragen of jullie me wat willen helpen met ideeën verzinen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik heb net even gekeken naar je filmpje, en ik moet zeggen dat ik het prut vind. Probeer iets orgineels te verzinnen dan in een vliegtuigje wat rondjes te vliegen en andere dingen te doen die je zelfs leert in de vliegschool. Dus iets orgineels, een bijna dood ervaring ofzo. Greetz Reageren
Velaro Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Duiken met je vliegtuig tot net niet op de grond en op het laatste moment naar boven gaan Bewerkt: 27 december 2005 door Velaro Reageren
Little Mister Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik vind het ook een saai filmpje, er zit weining actie in en er gebeurt gewoon hartstikke weinig in. En die beschrijving van de film klopt niet btw, het is geen Jester. Maar in iedergeval. Als je weer zoiets gaat maken, denk ik dat het weer zo saai gaat worden. Maarja als jij hem "fantastisch" vindt... Reageren
Timb0 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik ben van plan een nog is een fantastich filmpje te maken ik heb er ooit al een gemaakt, dat ik goed ben aan begonen maar dan gewoon snel snel heb afgemaakt. (Dit filmpje) Ik heb alle materiaal, en een paar goede ideeën maar niet genoeg om een heel filmpje te maken dus zou ik aan jullie willen vragen of jullie me wat willen helpen met ideeën verzinen. Ik wil je best helpen hoor Reageren
Argon Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Man leer lezen, ik heb het toen snel snel afgemaakt -> gevolg: saai weinig actie lees eerst alles he edit: en dat van fantastich, ik schreef: dat ik er nog is een fantastich ga maken maar wie zegt dat ik dat filmpje hier op gtaforum/gtagames heb gezet en het wel aan jullie geef en daar achter staat nog dat ik het goed begonen ben met veel inzet enz bedoel ik dus maar ik geen zin meer had alle mislukte dingen te herhalen enz dus is het idd saai geworden en velaro (als ik het juist schrijf) bedankt voor het idee. Edit: het zal pas over een tijdje kunnen doorgaan want ik heb het nu druk met een groot project waar ik mee bezig ben. (een goede cms) Bewerkt: 29 december 2005 door juuldr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.