ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik heb een probleem ik zat gisteren met 6 sterren achter me aan, maar na lange tijd werd ik het beu dus ik gebruikte een code "turndowntheheat" maar die lukte niet, en ik ben zeker dat ik ze juist typte. Soms werkt de code van de eerste keer en soms lukt ze nooit??? wat zou dit kunnen zijn?! ze was zkr juist ge typt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Normaal gesproken moet hij het meteen doen. Ik zie geen verschil tussen jou TURNDOWNTHEHEAT en die van mij. Ik denk toch dat je een type foutje hebt gemaakt, misschien had je je vingers niet goed. Er is ook een andere code AEZAKMI dan heb je nooit meer politie achter je aan. Je zou het nog een moeten proberen, uit haast zou hij fout zijn gegaan. Veel succes verder hé, Ruurd31.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 neen echt waar, ze was zeker juist! maar als ik dan een winkel binne ga, daar lukt ze dan van de eerste keer! kan het liggen aan lagg of zo? Reageren
kennethenmause Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) als je computer beetje sloom is (heb ik) en je heb beeld kwaliteit op mediuim of high staan. dan loop spel niet zo lekker... en dan moet je em wat rustiger in typen en de toetsen wat langer ingedrukt houden.. maar als je comp niet sloom is weet ik het ook niet. als je dan in ene winkel ben dan is er niet zoveel progressie en dan loopt het spel beter en dan kan je wel normaal typen Bewerkt: 27 december 2005 door kennethenmause Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 neen dat is het ook niet! um...?! raar Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Maar deed die cheat het eerst wel ?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 probeer eens Asnaeb ! dan gaat de politie weg of je typt Aezakmi in dan heb je nooit meer politie achter je aan ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Maar deed die cheat het eerst wel ?? jah de code werkt soms! het is vaag Reageren
ikt Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Je moet ook vor sommige cheats uit je autotje stappen Reageren
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 en ze zijn een beetje kut in te voeren ik moet de meeste cheats ook 5x achter elkaar invoeren voordat hij het doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.