Jump to content

leger basis

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey!

Ik weet het niet zkr maar is er 1 militaire basis of 2? als er maar 1 is dan denk ik dat het area 69 is?

denk dat ik ergens gelezen heb dat er 2 waren, waaronder area 69

Geplaatst:

Er zijn eigenlijk twee

1. Area 69 in het midden van Bone County. Daar kom je in de missie: The Black Project

2. KAFC Military Fuels die zit in LV helemaal rechtsboven. Daar kom je in de missie: Up Up and Away.

Geplaatst:

En als we het helemaal duidelijk willen doen: eigenlijk zijn er 3, want er zit ook een marinebasis in de havens van San Fierro. Die heeft trouwens met Area 69 gemeen dat je onmiddellijk een 5 sterren-warranty krijgt als je er overheen vliegt of het terrein via de grond betreedt.

Geplaatst: (bewerkt)

waar kan ik die

"KAFC Military Fuels" vinden, kan je tonen op een map aub!

En als we het helemaal duidelijk willen doen: eigenlijk zijn er 3, want er zit ook een marinebasis in de havens van San Fierro. Die heeft trouwens met Area 69 gemeen dat je onmiddellijk een 5 sterren-warranty krijgt als je er overheen vliegt of het terrein via de grond betreedt.

vandaar :puh:

ik vloog juist over de haven en kreeg 5 sterren :D hehe

nu weet ik dat ook weer, ty mate

Bewerkt: door zethe
Geplaatst:
Die heeft trouwens met Area 69 gemeen dat je onmiddellijk een 5 sterren-warranty krijgt als je er overheen vliegt of het terrein via de grond betreedt.

Je moet dan wel heel laag vliegen over de legerbasis dan krijg je pas 5 politie, vlieg je er hoog over krijg je niets. Vlieg je tussen laag en hoog in krijg je doelzoekende raketen op je vliegtuig af.

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Er zijn er 4:

- area 69

- KAFC Military Fuels

- Een depot bij oceaan docks

- marinebasis in de havens van San Fierro

Als je een Depot mee telt, want "marinebasis in de havens van San Fierro"is een depot en "depot bij oceaan docks".

Ligt er dus aan hoe jullie tellen :engel:

Greets Grove St. :*D

Geplaatst:

ja duhh, je hebt 5 sterren als je er binnenkomt. Als je vliegt dan krijg je raketjes achter je aan. Ook als je no police cheat hebt gedaan :Y

Geplaatst:
ja duhh, je hebt 5 sterren als je er binnenkomt. Als je vliegt dan krijg je raketjes achter je aan. Ook als je no police cheat hebt gedaan :Y

dit is alleen bij area 69. "denk"

Geplaatst:

Vóór die missie waar je moet inbreken bij het schip. Dan krijg je raketten achter je aan. Later niet. (herinner ik me)

Geplaatst:
Vóór die missie waar je moet inbreken bij het schip. Dan krijg je raketten achter je aan. Later niet. (herinner ik me)

Nee het is zo: Carl gaat via het controlpanel, schakelt hij de raketten uit ( ander kant op ). Zodat hij weg kan met een jet. Daarna wordt hij geachtervolgd door meerdere leger jets met raketten. Die schieten op je, wat ik aan raad bij die missie ( niet ter zake ) vlieg naar de airport, en zet je jet in de hangar. Nou ontploffen die rakketten tegen het dakn, later crashen de vliegtuigen vanzelf.

Greets Grove St. :*D

Geplaatst:

ik vlieg alijd onderdoor de bruggen bij de missie. BOEM KNAL DOOD! (bij hun dan)

maaruh vlogens mij raken we een beetje van het ondrewerp af.

Geplaatst:

Dus niet 1 of 2 maar 3...

Was me eigenlijk nog niet opgevalle de basis in las ventueras. Maar goed 3 dus inplaats van 1 of 2 :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...