CrazyGtaBunny Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 er zijn er 2 dat weet ik zeker , maar welke weet ik niet precies Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 eeh, Er wordt net toch echt duidelijk gezegd dat het er 3 zijn hoor, CrazyGtaBunny. Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 er zijn er 2 dat weet ik zeker , maar welke weet ik niet precies hier vooru 1) area 69 2) die aan de haven 3) ergens helemaal boven rechts op de radar Reageren
B.D.G. Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Is er ook een cheat dat die sam's geen aa raketten op je af vuren. Ik vind het nogal irri als ik op een grote hoogte met een androma vliegt om dan zo'n rocket achter je aan te krijgen Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2006 Neen er is geen code voor het is geen moeite om er langs te vliegen ps: welkom op het forum! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 er zijn er 3 .. ene in de Desert .. staat ook Tank, Hydra, nog een helikopter waar ik de naam niet van weet 1e in san fierro en nog ene in Las venturas waar je die helikopter moet jatten met die carlifter erop ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 er zijn er 3 .. ene in de Desert .. staat ook Tank, Hydra, nog een helikopter waar ik de naam niet van weet1e in san fierro en nog ene in Las venturas waar je die helikopter moet jatten met die carlifter erop ! de 1 waarover je het hebt is area 69 en die heli is de hunter/haunter! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.