Thunderking Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Hallo, Ik zit nu in zo'n missie dat ik een hydra moet stelen, dat lukt me allemaal, maar een ding begrijp ik echt niet, je hebt van die uitlaten eronder zitten waar blauw gas/vuur uit komt, die wijzen allebij naar onder waardoor ik naar boven vlieg, ik wil juist dat ze naar achter wijzen en ik lekker snel naar voor ga, maar ik krijg met geen een knop of knoppen combinatie die dingen naar achter, ze blijven maar naar onder wijzen, waardoor die hydra traag is, en heel erg lastig te besturen is. Ik heb GTA SA voor de PS2. MVG David Bewerkt: 27 december 2005 door Thunderking Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 kijk even in dit topic ! Topic maar ik zie dat je nieuw bent en daar vast en zeker overheen gekeken hebt ! maar toch welkom Reageren
Thunderking Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 hee, bedankt:) Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Dat moet je met de rechter of linker analoge stick doen weet niet precies welke Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Je moet de rechter analogestick naar voren duwen, dan zullen de motoren horizontaal gaan staan zodat je snel naar voren vliegt. Je kan de rechter analogestick ook naar achteren duwen, zodat de motoren weer verticaal gaan staan, zodat je weer kan landen. Alleen bij een echte harrier (de hydra dus) kun je de motoren alle kanten op draaien, zodat je ook achteruit kan vliegen! Jammer dat dat niet bij de Hydra in San Andreas zo is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.