DaddyPimp Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nee, want de skins van de Grove's en de Ballas zijn al af... What the fuck you talkin' bout? Don't start actin' like you set this shit up.. Theire far far from done mane. Chill man, ik bedoelde dat ik die skins van de Bloodz klaar had, die je me had gestuurd... Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Waarom praat jij Nederlands tegen hem als hij Engels is Reageren
Dizzee Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hij kan nederlands lezen, alleen niet spreken (typen). Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hij kan nederlands lezen, alleen niet spreken (typen). Ow naja dan moet hij het nou nog leren typen Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Word hier nog gepost of gaat deze mod verder op gtaforums.com ? Mvg,Velaro Reageren
Blastov Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ik vind die skins echt heel mooi gemakt, keep up the good work Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.