Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe je het instappen van een auto kan veranderen. Ik zou graag willen weten waar dat staat in handling.cfg of vehicle.ide of naders en welke kolom.

thanx :cya:

Geplaatst:

Ik denk eerder dat dit aangepast moet worden in de main.scm. Want anders lijkt het me onmogelijk. Ik kan natuurlijk wel mis zijn.

Geplaatst:

of is het misschien hardcoded kan ook he, zal straks eens kijken, want in VC kon juiji bij Stinger ook zoiets instappen niet via door deur te openen en dan binnenstappen maar gewoon over deur springen want stinger is ene cabriolet

Geplaatst:
het instappen van autos, bij de supergt spring je in de auto en bij bloodring banger ga je via het raampje

ja idd. bij de bullit gaat hij ook langs het raampje!

Geplaatst:
gizmo, van je sig klopt niet veel want je bent een superlid!

Je gaat off topic.Hij was beste normaal lid,en kreeg als prijs dat ie super lid werd.

On-topic:

Ergens moet er iets over staan.Zoals gizmo zegt,werd het vaker gezien bij gedownloade auto's..

Geplaatst:

Ik denk echter geen hardcoded gedoe maar volgens mij zit het in de handling.cfg want daar staat ook in of een auto een dak heeft etc. :cya:

Geplaatst:
Ik denk eerder dat dit aangepast moet worden in de main.scm. Want anders lijkt het me onmogelijk. Ik kan natuurlijk wel mis zijn.

Moeilijk zal het wel zijn ja.

Maar onmogelijk is het niet.

gizmo, van je sig klopt niet veel want je bent een superlid!

Dat staat er ook.

Dit is spammen wat jij doet.

Het heeft op geen enkele wijze betrekking op de topic.

Waarschuw hem/haar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...