Jump to content

Velaro Vs Juice

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat commentaar niet nodig hier. Want het is wel duidelijk wie hier de winaar is ;) .

Velaro, probeers een met minder felle kleuren te werken. Dus donkere tinten groen en bruin. Dat ziet er gelijk veel en veel proffesioneler uit. ;)

Ohja, juice stem ik voor.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Velaro

8

• Juice

8

• GTA Fanaat

2

• Nemean^inf

1

Geplaatst:

Wellicht wint Juice,dus zal ik maar stoppen zeker,ik ben nog maar een beginner,maar weet iemand een paar mensen die ongeveer even goed zijn als mij,dan kan ik daar tegen batteln :)

Geplaatst:
Wellicht wint Juice,dus zal ik maar stoppen zeker,ik ben nog maar een beginner,maar weet iemand een paar mensen die ongeveer even goed zijn als mij,dan kan ik daar tegen batteln :)

Als het wordt afgeblazen krijg ik zeker een punt. Als je doorgaat heb je nog een kans om te winnen. Dus wat doe je?

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Velaro.

Ik gun hem ook een kans om te winnen.

Geplaatst:

Juice, heel erg mooi gemaakt. Succes verder, Valvero. Ik ben ook nog een noob (zoals je kunt zien).

Ruurd31.. :*D

Geplaatst:

Die van Juice is duidenlijk beter..Daarom stem ik ook op hem..Velaro als je de volgende keer een sig maakt probeer dan eens tut's dan worden ze vast beter! Ga zo door.

Ikkes

Geplaatst:

Ik ga gewoon op mijn gevoel af, en ik stem op Velaro.

Dit omdat ik die signature van Juice gewoon niet vertrouw. Waarom is je naam Juice in het wit, dat is erg lelijk. En waarom opeens een heel ander lettertype inplaats Final Flavour. Heb je misschien daar het lettertype van Final Flavour? Als je die hebt dat moet haast wel, stuur hem even naar mij toe.

Als je zoiets maakt, met alleen een wit tekstje erop, lijkt het gewoon ripped. Misschien is het niet zo misschien wel, maar ik ga hier op onderzoek uit. Als het niet zo is dan heb ik pech bij het zoeken want ik vind dan toch niks. Heb ik wel gelijk dan volgen er grote problemen.

Ps. Ga hier nou niet verder over praten, wil je er iets over zeggen pm mij.

Geplaatst:

Juice :Y

Die van valero is uhm "weird" ik snap niet waarom je filters over je render doet :cab:

Geplaatst:

Dat gaf het juist een leuk effect,maar zo te zien vind niet iedereen dat :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...