masterkey Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hallo iedereen Gti is nog vol op bezig en ik mag bekkend maken dat ik ook met een tc begin voor Gta Sanandreas De tc zal gaan heten Gta landscape De naam staat nog niet vast hij kan altijd nog veranderen. Het eiland is bijna klaar ik moet er alleen nog wegen op bouwen en dan kan ik bijde eilanden in Sanandreas zetten en er een instal van te maken. Ik ben opzoek naar leden die het leuk zouden vinden om emt de mod mee te werken. Aan de site word nog gewerkt van de mod en de site word gehost door www.gta-forever.tk mijn eigen gta site. Als jij wilt meehelpen om deze mod tot een groot sucses te brengen en jij een van de volgende dingen hier onder kunt dan mag je mij een pb sturen emt je email aress of stuur mij een persoonlijke mail. Als je wilt mee werken is hier het rijtje waar je een van de dingen moet kunnen. Modellen Mission scripten Mappen Texturen Dank je wel iedereen alfast Reageren
Blastov Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Sorry maar ik denk dat dit niet echt iets word, zo'n beetje alle modders op dit forum werken al aan een of meerdere projecten Reageren
masterkey Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 ] Hier is een screen alfast van het grote eiland zonder wegen ik denk dat de wegen er na 16 februarie opliggen en het eiland te downloaden valt om te bouwen Thanx alfast Greatz Masterkey Reageren
gybrus Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Nogal hoekig eiland maak meer bochten ofzo dis beetje saai. Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Sorry, maar ik vind het "eiland" niet bepaald mooi.. Het is gewoon bijna een vierkant, als je mensen wilt treken voor je mod, moet je toch echt wel met een beter eiland dan dit komen aanzetten. Ook is het volgens mij relatief klein, en vind ik het gras er niet erg mooi opzitten, eerlijk gezegt heb ik niet veel vertrouwen in deze mod. Reageren
Blastov Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Sorry maar dit is meer een grasvlak dan een eiland Geen goede UVW De vorm is TE simpel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.