Fuffie Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Mooi gedaan had is zelf niet gedaan. Reageren
Kuzaya Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Nice tut . Kom hem makelijk volgen . Hier is mijn outcome . Outcome : Reageren
devillady.cc Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Ik zie geen tutorial! :o Kan je de link in een reactie plaatsen? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Ja, Een repost van de tutorial is welkom. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Deze tut heb ik gemaakt na aanleiding van veel vraag ernaar.Zelf heb ik dit geleerd doordat Froop het me heeft uitgelegd. Bedankt. Nu de tutorial. Veel succes ermee. Vragen of resultaten mag je in dit topic posten! Kun je dit opnieuw uploaden als je de tut nog hebt? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 februari 2009 Rapport Geplaatst: 14 februari 2009 Ik kan het weer niet lezen, net als met je andere tuts, Aub, doe het 1 tikje groter. Met deze resolutie valt het gewoonweg niet te lezen. gebruik ctrl + scroll om in te zoomen Ik zie de tut helemaal niet btw... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.