Mpp Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 wil er iemand een skin tut maken voor IPB Reageren
Argon Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 misschien is het handig als je kan zeggen voor welke versie aangezien er toch wel een aantal versies zijn en dat hierbij wel anders werkt. Reageren
Thabit Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Invisionize.com. Daar staan geen tuts, maar je vind er wel veel skins. Reageren
Mpp Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc. ik snap niet hoe je de logo moet veranderen ?? Reageren
Grove St. Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) @ Mpp: Ga naar: Admin cp ( als je moderator bent, dan kan het niet ) ---> log in -----> ga nu naar de kop links "Skinning & Styles" -----> dan is dit de skin: Manage Style Sheets En dit: Images is voor logo's en de buttons etc. gewoon uploaden met imageshack en dan de hotlink voor websites gelof ik nemen. Zodat hij in html komt te staan. Hopelijk heb je hier wat aan Greets Grove St. Bewerkt: 28 december 2005 door Grove St. Reageren
Mpp Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) ok tnx maar iemand had me al geholpen >>> Door ewoud: Je hoeft niet reclame te maken en naap niet zo na alle fora's die wij hebben heb jij kwakkeloos zo wat overgenomen..<<< Bewerkt: 28 december 2005 door Ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.