Barcelona Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Ik zat lekker wat rond te kijken, zag ik dit mannetje. Ik hebt hem nog nooit gezien, alhoewel ik zag hem ook weleens bij de snakfarm bij de misie Don Peyote. Hij deed niks maar op dat moment was er niemand op straat behalve ik,het mannetje en nog een auto die al snel weg reed. Sorry als dit bekend is.
EXIT Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 volgens mij is dit gewoon een programeer fout. dat deze man (skin) bij fout door gta loopt
TheGuardian Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Heb hem nooit gezien.En denk ook niet dat het zo slordig is voor een foutje.. Gta is niet zo slordig volgens mij.. En als je goed kijkt,heb hem vergroot,lijkt ie net een vampier.Zijn huid en tanden,en net bloed aan zijn mond.Jullie moeten maar eens vergroten..
Dizzee Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hij komt inderdaad niet veel voor, maar het is zeker geen easter egg. Ook was het dus al bekend en kan je in topics wat verder in dit forum hem wel nog eens tegenkomen als de zogezegde 'leatherface'
Fireman Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nee dat is niet de gast van leatherface maar daar was wel zon dom rumor over dan stond hij (volgens die rumor) bij een ranch op het dak, maar dat was natuurlijk nep.
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik zie hem ook vaak fotograveren naar die kip met bewegende kop in woestijn ook zie ik hem ook vaak bij Barbara's huis die politievrouw in woestijn, ook zie ik hem vaan fotograveren en dan zelfmoord plegen aldus evrdrinken in water in ten ZO van SF, nabij een parking plaaks van een monster truck jeep
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 In dat plaatje lijkt het net alsof zijn voeten de grond niet raken, alsof hij erover zweeft.
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hij staat op zijn tenen lijkt het wel . En ik heb hem nog nooit gezien, het zal wel een hele grote bug zijn.
BadGuy Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Waarom zou er per ongeluk zo'n fout gemaakt kunnen worden. Dat hebben ze volgens mij express gedaan want bij de snake farm, ja het gaat wel een beetje samen.
Grove St. Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik zie hem altijd hoor, niks bijzonders
**Trickz** Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik Zag die rare Gast vandaag pas voor het eerst. (In een Stripclub) Het is dus een Vieserik
gta 88 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 ik heb wel eensraa ventje gezien bij de binco zon man die had een doos op de kop en en papier op de buik daar stond zo op god speelt met mij kan niet zo goed engels maar vont het wel grapig kon geen foto maken had voor ibox
Juju Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 ik heb wel eensraa ventje gezien bij de binco zon man die had een doos op de kopen en papier op de buik daar stond zo op god speelt met mij kan niet zo goed engels maar vont het wel grapig kon geen foto maken had voor ibox Ja die heb ik ook al vaker gezien die lopen vooral in San Fierro
crappyshitdude Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 (bewerkt) Ik heb hem als eens gezien in het cafeetje dicht bij AREA 69 , daar waar zo'n ufo op 'n paal ronddraait... ik vond hem ook al raar en heb toen ook een closeup genomen : Hij was aant kauwen op 'n kaugum ofzo... EDIT: nu dat ik zo naar hem kijk , ik vind hem wel veel op George Bush lijken... Niet? Bewerkt: 29 december 2005 door crappyshitdude
Flying Dutchman Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Ach, er lopen wel meer rare types rond in San Andreas. Kijk maar in de dorpjes buiten de grote steden. Daar lopen echt vage types rond.
Recommended Posts