SilverDust Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 raar he ik zie die zo vaak heb maar wat fotos als bewijs genomen
gertisevil Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 ik heb hem al zo vaak gezien, vooral in las barrancas
Lord of War Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Die man heb ik nog nooit gezien. Ik denk dat dit geen EE is.
ZOrange Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik weet niet waar ik het gelezen heb even min of het waar is: maar toen rockstar de easter eggs bekent maakte stond er bij dat er een zombie was! Mss is dit hem? Bewerkt: 2 januari 2006 door zethe
RedRat Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Heb hem nooit gezien.En denk ook niet dat het zo slordig is voor een foutje..Gta is niet zo slordig volgens mij.. En als je goed kijkt,heb hem vergroot,lijkt ie net een vampier.Zijn huid en tanden,en net bloed aan zijn mond.Jullie moeten maar eens vergroten.. Hmm... Hij ziet er wel een beetje wit uit. Maar volgens mij is het geen vampier, want ik zag geen bloed om die mond (maar het lijkt wel tanden te hebben)
wiebje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb die gast eg nog nooit gezien zo hij niet een echt persoon uitbeelde ofzo of een belangrijk persoon die mee heeft geholpen aan het spel
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik heb hem ook nog nooit gezien, kan je even kijken of hij ook nog rare dingen zegt als bij hem of tegen hem aanloopt
Fireman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik denk niet dat iedereen hoeft te vertelle of ze hem hebben gezien of niet. IK kan zo een gastje er uit pakken die jullie nog niet hebben gezien. Het is gewoon een van de honderden gastjes in SA.
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik denk niet dat iedereen hoeft te vertelle of ze hem hebben gezien of niet. IK kan zo een gastje er uit pakken die jullie nog niet hebben gezien. Het is gewoon een van de honderden gastjes in SA. oja laat dat gasje van jou eens zien dan
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik zie er zovaak een praten met iemand anders en dan loopt er aan de overkant ook wel een.
wiebje Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hier kan jegt zo lang over doorblijf zeure wie wie wel is heeft gezien maar t gaat tog gwoon om die vage gast
Little Mister Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb gelezen als je die man tegenkomt in Lil' Probe Inn, die UFO bar ofzo. Moet je je hitte vizier aandoen en dan zou hij een alien hoofd hebben, maar dat is niet waar. Ik heb het zelf geprobeerd
Damos Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hij ziet er raar uit maar toch geen EE denk ik.
Fireman Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik denk niet dat iedereen hoeft te vertelle of ze hem hebben gezien of niet. IK kan zo een gastje er uit pakken die jullie nog niet hebben gezien. Het is gewoon een van de honderden gastjes in SA. oja laat dat gasje van jou eens zien dan Is goed ik vind wel iemand die jullie nog niet hebben gezien.
Recommended Posts