Jump to content

Rare man


Barcelona

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ViceAgent

    3

  • Damos

    3

  • Fireman

    3

  • quinton

    3

Ik vind de George Bush theorie nog het aannemelijkst.. Bush komt immers uit Crawford, Texas, vandaar die cowboy hoed? Ik vind dit nog niet zo slecht gedacht! En hij lijkt er inderdaad wel op.. Zie die close-up maar eens op de eerste pagina.

@Velaro

Waarom hebben meerdere mensen hem dan gezien :?

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

het is een vaag ventje maar ik denk dat ie niet bijzonder is ofzo hij komt gewoon niet vaak voor (de 1e keer dat ik zo'n ventje zag was het in grove street toen d8 ik ook dat het een fout was) maar je hebt wel meer zeldzame figuuren, er is bijv een soort dikke vrouw metr een spijkerrok en een zwarte bril die ik voor het eerst zag toen ik het 95% had uitgespeeld (en ik ging dus niet voor de 100 dus dat is wel een tijdje spelen ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon iemand die in SA geprogrammeerd zit, dus waarom zou het nou een Easter Egg zijn!?

Ik zie ook wel eens mensen lopen, zal ik dan over iedereen een topic openen omdat het allemaal Easter Eggs zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat ook 'Misschien Easteregg'

Dan had er beter kunnen staan: zeker geen Easter Egg, maar ik heb niks anders te vertellen en ik wil zo graag een topic openen

Als je voor het eerst die man ziet terwijl je het spel al lang speelt, kan ik me voorstellen dat je denkt dat het een easter egg is.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...