Velaro Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Met modden kan je alles he Mvg,Velaro
-Roy- Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Je ziet hem ook wel eens midden door de woestijn lopen!
RedRat Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Als je eens kijkt naar een plaatje van gtaboooy (laatste) dan zie je duidelijk dat hij klauwen heeft
osmgek11 Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 ik zie hem best vaak hij loopt meestal in die boere stadjes
GTA GUY Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb dit figuur ook al eens gezien. Toen maakte hij een foto van '' The biggest cock '' Zo'n haan in Sa in de Dessert. had toen snel een foto gemaakt!! ( foto komt nog )
Blizz Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Ik heb hem echt nog nooit gezien zal eens goed rondkijken.
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Ik vind de George Bush theorie nog het aannemelijkst.. Bush komt immers uit Crawford, Texas, vandaar die cowboy hoed? Ik vind dit nog niet zo slecht gedacht! En hij lijkt er inderdaad wel op.. Zie die close-up maar eens op de eerste pagina. @Velaro Waarom hebben meerdere mensen hem dan gezien Bewerkt: 3 januari 2006 door ViceAgent
Moonbeam Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 het is een vaag ventje maar ik denk dat ie niet bijzonder is ofzo hij komt gewoon niet vaak voor (de 1e keer dat ik zo'n ventje zag was het in grove street toen d8 ik ook dat het een fout was) maar je hebt wel meer zeldzame figuuren, er is bijv een soort dikke vrouw metr een spijkerrok en een zwarte bril die ik voor het eerst zag toen ik het 95% had uitgespeeld (en ik ging dus niet voor de 100 dus dat is wel een tijdje spelen )
Piet-Herr Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Het is gewoon iemand die in SA geprogrammeerd zit, dus waarom zou het nou een Easter Egg zijn!? Ik zie ook wel eens mensen lopen, zal ik dan over iedereen een topic openen omdat het allemaal Easter Eggs zijn?
ViceAgent Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Er staat ook 'Misschien Easteregg'
Moonbeam Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Nou niet langer "mischien" meer niet easter egg
Damos Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Asl je een nieuwe vind moet je wel eerst kijken of er niet meer van die lopen dus het is geen EE Bewerkt: 4 januari 2006 door Damos
Piet-Herr Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Er staat ook 'Misschien Easteregg' Dan had er beter kunnen staan: zeker geen Easter Egg, maar ik heb niks anders te vertellen en ik wil zo graag een topic openen
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Er staat ook 'Misschien Easteregg' Dan had er beter kunnen staan: zeker geen Easter Egg, maar ik heb niks anders te vertellen en ik wil zo graag een topic openen Als je voor het eerst die man ziet terwijl je het spel al lang speelt, kan ik me voorstellen dat je denkt dat het een easter egg is.
Recommended Posts