Jump to content

boksen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Ik heb nu leren boksen en vanal die andere gevechts sporten!

-maar als ik nu een andere move leer is die andere dan weg (de vroegere)?

-de moves die ik leer doen het niet

bv: RMB+returne moet je dan die 2 te samen of mag dat dan ook eerst RMB en dan returne?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, de move die je leert is inderdaad de enige die je op dat moment kan doen. Maar dat maakt niet uit: a) onhoudt het spel dat je de andere reeds gedaan hebt (dus voor 100%) en b) de ervaring leert dat je in het spel toch bijna nooit met je handen vecht. Een shotgun maakt veel leukere wonden :D. Dat kan natuurlijk ook niet anders: je hebt maar 1 RMB en maar 1 ENTER. Het spel kan nooit bepalen natuurlijk welke move er dan achter zit. Maar het komt echt goed.... :cya:

En je "locked" eerst met de RMB en drukt, terwijl je RMB ingedrukt houdt, op ENTER.

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:
Ja, de move die je leert is inderdaad de enige die je op dat moment kan doen. Maar dat maakt niet uit: a) onhoudt het spel dat je de andere reeds gedaan hebt (dus voor 100%) en b) de ervaring leert dat je in het spel toch bijna nooit met je handen vecht. Een shotgun maakt veel leukere wonden :D. Dat kan natuurlijk ook niet anders: je hebt maar 1 RMB en maar 1 ENTER. Het spel kan nooit bepalen natuurlijk welke move er dan achter zit. Maar het komt echt goed.... :cya:

En je "locked" eerst met de RMB en drukt, terwijl je RMB ingedrukt houdt, op ENTER.

dus naar het ventje kijken (komt er zo'n pijl) dan RMB in houden en dan enter

dank u sheepy :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...