ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hey ik heb een probleem, ik heb na lang zoeken eindelijk gevonden welk prog. simpel genoeg was voor me om autos in het spel te zetten, het is dus SAM geworden. (hier mee kan ik niet veel mee mis doen) Maar nu komt het: Als ik naar de transfender, .... ga, dan kan ik niet meer de vormen van de wagen veranderen (vent. bumpers,...) maar wel kan ik nog de kleuren veranderen, de wielen, nitro,... Wnr ik dus de vormen wil veranderen valt SA uit en komt er zo'n melding van: er is een probleem gevonden in GTA_sa.exe gelieven het prog. te sluiten en dan kan je kiezen sent/dont sent. Wat kan ik hier aan doen Reageren
Upstream Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Is dit bij alle auto's? Want als het alleen bij de gemodden auto's dan lijkt het mij nogal logisch wat is. Dat onderdeel is waarschijnlijk niet gemaakt in de mod en daardoor slaat hij vast. Maar dit ligt niet aan SAMI hoor Reageren
SWYV Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ja kijk gemodde auto's kunnen niet altijd aangepast met vb nieuwe bumpers anders geen mooie, dus spel gaat daardoor vastlopen en foutmelding omdat de speciale dff bestand van auto niet aangepast met de tuning onderdeel waareom speciale dff? omdat in gta3 en VC kun jij niet naar tuning winkel aldus geen speciale daarom moet men zeker gaan converteren om te aanpassen met tuning onderdeel, ook al is sommige auto's niet aangepast om tuning onderdeel en dat is mijn mening over waarom men moet converteren van VC naar SA auto's Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hij bedoeld gemodde auto's. Dat is heel normaal gelijk DMWTM30 zegt. De vormen passen gewoon niet. bij mij althans chrasht het niet met een mod. Men bumper hangt er dan gwn scheef ofzo aan. Maar dat is heel normaal. Je hoeft je geen zorgen te maken. Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 dank u mannen! dacht al dat het zo iets was hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.