sven1989 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik zit nu al 1 week te spelen en was net bij het 3de eiland maar nu heb ik er per ongeluk een andere save game opgezet nu is mijn vraag heeft meschien iemand een save game waar je net die missie met Cesar die vrachtwagen moet wegkapen en plus de vliegmissies? ik wil heel graag hem hebben omdat ik nu juist lekker in het verhaal zit en nu ben ik met een ander save game al veel verder en dat is niet leuk pleas! HELP Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Misschien kun je even op deze site kijken: KLIK. Daar staan werkelijk alle saves die je maar kunt verzinnen. Als je nu degene neemt direct vóór de missie die je graag terug wilt moet het lukken. Geld, uiterlijk van CJ en eventueel reeds gedane zijmissies zijn natuurlijk verloren, maar ja, je moet natuurlijk wel wat te doen houden Reageren
sven1989 Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 learning to fly is dat een save game waar je net het 3de eiland heb en nog alle missie moet doen en dat je net alle vliegleermissies heb gedaan? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Nee, de missie "Monster" is de allereerste missie op eiland 3. Na de missie Learing to Fly ga je naar Las Venturas. Ruurd31.. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Nee, volgens mij moet je dan nog vliegen. Dan kan je beter N.O.E. of Stowaway nemen...probeer maar even. Je kan ze altijd weer weggooien en een nieuwe pakken. Reageren
sven1989 Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 is er dan wel een save game van dat je nog op eiland 2 ben en dat je de rijmissies al heb voltooid? want die zoek ik nu want dan speel ik maar 1 dag herhaling maar dan ben ik wel weer even ver als dat ik eerst was Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 De autoschool en straatraces zijn niet gedaan bij de link van GTA-Sheep. Je zult alles zelf moeten doen, eventueel kan je de moeilijken (na vaak proberen) wel in de Savegame aanvraag zetten. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Jeetje...3 posts in 1 topic...spamschaap Wat je eventueel kan doen is de missis van Wang Cars. Gezien het feit dat je die pas kunt doen nadat de rijschool gelukt is weet je in ieder geval zeker dat je de drivingschool niet meer hoeft te doen. Maar of je dan zover bent als eerst, dat weet ik natuurlijk niet. De rijschool is ook een beetje lastig voorbeeld, aangezien je die niet (zoals de vliegschool) als onderdeel van een missie hoeft te doen. Je kan hem feitelijk overal wanneer je maar wilt doen.... Nee, systeemherstel zorgt er alleen voor dat gedane installaties ongedaan worden gemaakt. Het heeft geen invloed op bestanden die geen onderdeel uitmaken van een programma-instal. Dus Wordocumenten, MP3's en ook je gesavede spel krijg je daar helaas niet mee terug. Sorry...don't shoot me, shoot Bill Gates Bewerkt: 27 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
sven1989 Geplaatst: 27 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2005 meschien domme vraag maar als ik nou systeemherstel doet van gisteren doet die dan nog me oude game weergeven? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 (bewerkt) Geen enkele vraag is dom . Systeem herstel werkt alleen, om oude programma's en toegevoegde programma's te verwijderen. Savegame's, documenten ect. blijven wel. Wie is nou de spammer schaap , Ruurd31.. Bewerkt: 27 december 2005 door Ruurd31 Reageren
djbackdoor Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 1:Je kan er over opslaan. 2:Je kan het verwijderen van je memory card. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.