ZOrange Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Hey, Bestaat er soms geen mod dat je zoals in VC niet op RMB moet drukken voor te richten? Weet je wel bij VC had je direct dat richtpuntje! hoe kan ik dit krijgen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Hey Zethe, Als je op de PC rechtermuisknop doet, krijg je ook een richtertje in beeld. Het is niet een richtertje die meteen op het hoofd gericht is. Je moet hem zelf met de muis bijsturen. Succes, Ruurd31.. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hey Zethe,Als je op de PC rechtermuisknop doet, krijg je ook een richtertje in beeld. Het is niet een richtertje die meteen op het hoofd gericht is. Je moet hem zelf met de muis bijsturen. Succes, Ruurd31.. dat had ik al onder vonden, thx Maar ik bedoel als je nu mini gun hebt ge je verandert naar m4, dat je niet op RMB moet drukken maar dat het er direct staat. Dit is wat ik zoek Reageren
Little Mister Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Op de PC hoef je niet die knop in te drukken dan kan je ook gelijk schieten? Alleen op de PS2 niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Dat kan niet, een minigun naar een M4 veranderen lijkt me sterk. Maar er is wel een wapen die uit zichzelf richt. Dat is een zoekzoekende raket die op hitte afgaat. Deze gun kun je vinden op de Airport van San Fierro en na de missie "Vertical Bird" in het huis van Mike Torino in de Dessert. Hier (klik) zijn nog meer vindplaatsen. Deze gun bedoel ik dan: Heat-Seeking Rocket LauncherEen doorontwikkeling van de bekende raketwerper. Deze raketten zijn voorzien van een warmte-zoekende kop, zodat ze vanzelf de hete motoren van je doel opzoeken en blijven volgen. Missen is bijna onmogelijk geworden. Veel succes verder, Ruurd31.. @LM: Klopt, je kunt wel gewoon schieten. Je weet niet precies waar je heen schiet, daarom is aimen het makkelijkst. Bewerkt: 28 december 2005 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Dit is helemaal niet wat ik bedoel! kijk dat je NIET op RMB moet drukken om te richten dat het aim puntje er gwn altijd staat bij een wapen! Zo als in GTA VC "Op de PC hoef je niet die knop in te drukken dan kan je ook gelijk schieten? Alleen op de PS2 niet." wat bedoel je hier mee? moet jij niet op RMB klikken? heb je altijd een richt puntje? Bewerkt: 28 december 2005 door zethe Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Misschien een beetje dom antwoord maar plak een plakbandje op de rechtermuiskomp. An dat aimen wen je wel. Het is zelfs heel handig! Je kan beter richten met dat SA aim systeem. Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 hebben jullie nooit vc gehad??? daar moet je toch niet op RMB drukken om te richten! dit is zo iets dat ik bedoel : hier Kan iemand zeggen hoe je dit dat instaleert aub Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nee, maar wel GTA3 . Maar even serieus: open dat programma, open GTA SA, druk op Page Up. Als je GTA SA stopt dan moet je op Page down drukken. Zo staat het er! Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ja, maar kan het prog. niet installeren dat is het probleem! Kan iemand eens kijken of het bij hem wel werkt? Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Laat maar er werkt! heb de readme eens doorlezen en er stond een oplossing ty 4 hulp Reageren
ikt Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ok. Kijk voortaan even ik de readme file. Weet je het meteen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ok. Kijk voortaan even ik de readme file. Weet je het meteen. jah zal zkr doen Damn dit is nog niet wat ik zoek! Niemand een andere prog. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.