TommieguN Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 Na het zien van de screenshots van Turpuli's Ford Fiesta 1981 (en zie Cran.'s screenshot met de towtruck), leek mij het wel een goed idee om een MOD te bouwen voor Europese wagens, om daar mee te beginnen. Als de MOD überhaupt van grond komt en het progressie maakt, kunnen we ook nog denken om eilanden/gebouwen te maken. Wat denken jullie ervan? Meer over mij en de MOD morgen (het is nu al laat). Goede nacht. *Niet dat iemand nu nog het forum bezoekt* Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 ik denk niet dat het heel snel kun klaar maken met dit mod want auto's mlaken is best wel moeilijk wat kun jij van modden? als jij niet kun, dan is de kans klein, misschien bijleren van in de tutorials in modding help forum gedeelte met topic "Master tutorial list" ik zelf kan alleen met sketchup werken, maar die bevat altijd bugs, het beste is dat jij met 3ds max kun omgaan en ik kan niet eens omgaan met die programma, gwn te moeilijk dus besloot ik om te mission codingen voor dit moment Reageren
TommieguN Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Nou, zelf heb ik al enig programmeerervaring, omdat ik op school werk met C#. Ik kan dus een Windows applicatie maken. Niet dat het een super uitgebreid, futoristisch programma is, maar dat is meestal ook niet nodig. Zelf ken ik de theorie van 3ds max 6 wel (en met de videotutorial van Bradley H. wordt alles zelfs nog duidelijker), iedereen kijkt daarom uit naar de videotutorial die hij gaat maken over auto modelleren. En in deze MOD wil ik mensen de kans geven om aan modelleren/scripten kennis te maken, dus een soort recruteermod. Wie zou graag modelleren/scripten? Ondanks dat hij/zij geen ervaring heeft? Als dat zo is dan maak ik wel een documentje waarin je kan zien hoe het moet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Goed Idee vind ik .. maar als ze iets niet snappen , kunnen ze het ook aan ervaren Modders vragen zoals Wauzie Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ja idd. als je iets niet snapt kun je altijd informatie zoeken op google en van modders! Reageren
Eli R Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Na het zien van de screenshots van Turpuli's Ford Fiesta 1981(en zie Cran.'s screenshot met de towtruck), leek mij het wel een goed idee om een MOD te bouwen voor Europese wagens, om daar mee te beginnen. Ford's zijn niet bepaald Europees, meer, Amerikaans, 100% om eerlijk te zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.