Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 1) Ik denk dat ik zonet een hele vreemde bug had. Ik speelde de missie "Love's Disappearance", ik hoefde niets te doen. Ik liep in de marker en toen had ik de missie voltooid. De letters kwamen weer op de radar. Ik had gesaved en toen zag ik dus dat ik die missie gehaald had. Hadden jullie dit ook? Ik wil gewoon die missie ook kunnen halen. --------------------------- 2) Kunnen jullie mij ook uitleggen hoe de missie "Marked Man" gaat, je moet naar het andere eiland, maar via de brug is afgesloten door de Mafia. Het lukt mij niet om via die tunnel naar het blokje te rijden op het andere eiland. Tips? --------------------------- 3) Kunnen jullie als jullie tijd hebben deze missie ook uitleggen? Het gaat om deze missie "Bait". Ik stap in die lift en meot iets doen op het andere eiland, ik snap het echt niet. --------------------------- Antwoord graag in nummers, vraag 1 is. Enzovoort dan blijft het makkelijkerom die missies uitelkaar te houden. Bvd Ruurd31.. Reageren
Vincenzo Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 1. Dit hoort zo, R* was eerst van plan om Darkel in het spel te stoppen en een van zijn opdrachten was dat je met een vliegtuig in Donald Love huis moest vliegen. (ik weet het niet zeker) 2. Weet ik niet. 3. Je moet als het goed is dit doen: Je moet naar het derde eiland, daar staan drie vierkantjes op de radar. Pak een sterke auto, ga naar een van de stippen, daar staat een auto van de Cartels. Die auto gaat achter je aan en probeert je auto kapot te maken. Dan moet je naar een andere kleur stip, daar wachten een paar Yakuza's op je en die schieten de auto van de Cartels kapot. Dot doe je met alle drie de auto's. Je mag de auto's niet zelf kapot maken. Reageren
Mark B. Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) Punt 2: Neem een snelle sportwagen, rij via de tunnel bij het ziekenhuis naar level 3 en rij zo naar het vliegveld. Punt 3: Als je een van de 3 auto's de parkeerplaats op heb gelokt, kun je het best je auto rechts in de steeg zetten en helpen met schieten. Bewerkt: 28 december 2005 door Mark B. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Er staat bij punt 3 ook een geel blokje op de radar. Ik heb daar iedereen vermoord ook de "boss". Dan gaat de missie verloren "Failled". Wat moet je precies bij die missie doen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 1. Die is inmiddels wel duidelijk. 2. Zorg ervoor dat je een Cheetah klaar hebt staan voor deze opdracht. De Cheetah is snel en neemt de bochten goed. Rijd naar het noorden, langs de construction site en neem de ingang van de tunnel achter het ziekenhuis. Rijd hier niet te hard, want dan gaat je auto kapot. Let goed op waneer er een afslag komt, want je moet niet de afslag naar 'Wichita Gardens' hebben, maar die van 'Francis International Airport'. Nu hoef je Ray alleen nog maar af te zetten voor het vliegveld, en dan heb je hem gehaald! (Als je hem hebt gehaald, moet je naar Ray's garage rijden, voor je beloning. Bewaar de auto die daar staat goed! Hij is namelijk kogelvrij.) 3. Er staat bij punt 3 ook een geel blokje op de radar. Ik heb daar iedereen vermoord ook de "boss". Dan gaat de missie verloren "Failled". Die moet je dus niet neerschieten, dat zijn volgens mij de Yakuza's die je helpen bij deze missie. Je moet drie auto's van de Colombian Cartel meelokken naar de plek waar de Yakuza's staan en daar moet je de Colombian Cartel vermoorden. Doe de auto's wel 1 voor 1, anders kon het nog wel eens lastig worden. Veel succes! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) (Als je hem hebt gehaald, moet je naar Ray's garage rijden, voor je beloning. Bewaar de auto die daar staat goed! Hij is namelijk kogelvrij.) Ik heb die missie net gehaald, iedereen bedankt . Ik wou even weten of ik de goedde auto in mijn garage heb gezet, toen ik naar Ray's garage reed lagen daar wapens en een Hummer. Is die Hummer kogelvrij? (Voor de zekerheid heb ik hem maar in de garage gezet!) Ruurd31.. NandroDavids, je wist heus wel wat ik bedoelde. De Patriot is cool Bewerkt: 31 december 2005 door Ruurd31 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ja, die 'Hummer' is de kogelvrije auto. Hij heet eigenlijk 'Patriot' Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 voor missie marked man moet je of met een tank over de brug ( die geweren doen je dan niks ) , of gewoon met een snelle auto door de tunnels, en die love dissapearance hoort gewoon zo Reageren
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik ben ook bij die missie alleen wat is de code voor een tank bij GTA 3 op X-box? Want dan rijd ik met tank over brug plz wat is die code op X-box Markolie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik heb het even voor je opgezocht en dit is de cheat voor het spawnen van een tank (Rhino) op de X-Box: B, B, B, B, B, B, R, White, L, Y, B, Y Veel succes ermee! (Voor het geval je nog meer cheats wilde weten, kijk dan hier even: *KLIK* ) Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 1Donald is de stad uitgegaan dus is hetgeen missie maar gewoon een cutscene 2Als je de Kogelvrije Barracks OL hebt van de missie Arms shortage kun je die gebruiken als je die niet hebt dan een tank klaarzetten Code:6 x rondje-R1-L2L1-DRIEHOEK-RONDJE DRIEHOEK 3Catalina heeft drie zwaargewapende Sentintels klaar gezet in Shoreside Village,Jij moet lokaas spelen en de Cartels lokken naar een plaats waar zwaargewande Yakuza`s wachten hoop dat je erwatr aan hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.