Timb0 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hallo, ik heb een vraag, misschien kan iemand mij helpen... Hoe importeer ik bestanden van SA in SketchUp??? Alvast bedankt Reageren
Matiscus Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Gebruik de zoekfunctie. Dan vond je wel genoeg. Maar ik zal je helpen. Export eerst jouw bestand uit sketchup in .3ds. Open dan 3dsmax7 ga dan naar import. en dan klik je gewoon uw gebouw of wat het ook is aan. Greetz Matiscus. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Dat vraagt hij niet matiscus Importeer je DFF in 3ds max, exporteer hem dan als een .3DS, importeer die weer in sketchup Reageren
Timb0 Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Dat vraagt hij niet matiscus Importeer je DFF in 3ds max, exporteer hem dan als een .3DS, importeer die weer in sketchup Hebben jullie voor mij een link waar ik 3DS Max kan downloaden??? Alvast bedankt! Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Hier kan je de 30-dagen trail downloaden: Klik Sorry van men eerste post. Ik had jou verkeerd begrepen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Je moet wel de 3dsmax scripts hebben om een .dff te importeren. Alleen mijn link naar rapidshare om die scripts te downloaden bestaat niet meer. Weet iemand een link die wel werkt voor timmyboy12? Reageren
Matiscus Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb een link: Klik Enjoy. Als je meer problemen hebt. PM mij maar. Ik zal jou wel helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.