-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Hoi! Op mijn andere pc heb ik een probleem, ik weet niet hoe het kan. Maar een spel zat vast dus ik drukte op reset. Toen ik weer op het bureaublad kwam kon ik niks doen overal waar ik klikte deed hij niks. En steeds op reset drukken helpt ook niet. Als je op een pictogram drukt en je gaat een half uur later weer kijken word het blauw (dus dat erop geklikt is) Wat moet ik doen, en wat is het probleem? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Wat zijn de specs van je computer? Geheugen, Processor,enz. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) *** Ik kletste onzin, dus post ge-edit. Verwijderen wilde ik niet doen *** Bewerkt: 28 december 2005 door GTA-Sheep Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Wat zijn de specs van je computer?Geheugen, Processor,enz. Sorry dat weet ik niet, ik kan er bovendien ook niet bijkomen, maar hij is vrij nieuw zit net een half jaar nieuwe videokaart, en een nieuwe moederbord in, heb het probleem al eens eerder gehad, maar weet niet hoe ik er van afgekomen ben. Heb nu net op een spel geklikt maar hij staat al een half uur met een zandlopertje. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ga naar start -> uitvoeren -> typ in: dxdiag -> ok (misschien: -> ja) Dan zie je venster met je specs. Anders moet je misschien windows eens updaten of opnieuw installeren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ik heb het probleem al opgelost, heel simpel eigenlijk. Het internetkabeltje zat er niet goed in, waardoor de pc heel veel niet kon opstarten, nou doet hij het gelukkig weer. Toch bedankt voor jullie (snelle) hulp! Reageren
TommieguN Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 Hmm... sorry dat ik zit te bumpen, maar: De computer kan je ook opstarten ZONDER internetkabeltje. Waarschijnlijk heb je iets in de computer beter aangedrukt (terwijl je de internet kabel er instopte) zodat het weer ging booten (het starten van een pc). Zo, ajuus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.